Tom & Trine

Klatten

Forumet er livet
I'm in love!
Herlighet så deilige deilige deilige klær det er!!!

Har kjøpt et pat sett med Tom & Trine bomullstøy til Aslak nå, og det er jo som en drøm å ta på / ha på! Myyyyyyykt og godt! (Og dessuten er merket miljøbevisst!)

Ja det er kjempedeilig!!!

Litt små i str. så jeg kjøper str 90... 80 blir for stramt [:D]

ORIGINAL: Kaizer

What?? Er twinsa større enn tjukkebollen min? 80 er perfekt for Aslak! Men jeg har ikke prøvd ulltøyet da, bare bomull [:D]

ORIGINAL: Klatten

What?? Er twinsa større enn tjukkebollen min? 80 er perfekt for Aslak! Men jeg har ikke prøvd ulltøyet da, bare bomull [:D]

Åja, det er ullet jeg har masse av [:D]
80 passer, men det er litt stramt over hauet og litt kort på armene... 90 er litt stort, men bedre med for stort enn for lite [;)]

enig med deg!
kjøpte en body i 80 for ikke lenge siden, og den er faktisk for liten alt... og hun bruker normalt 74..
men de klærne er kjempedeilige!

Har mye tom og Trine. Men ho bruker str 70. Jeg syns de var så store jeg..[8|]

Jeg liker også de klærne[:)] Og et pluss er jo at de ikke er så dyre[:D]

ORIGINAL: Myggeline

Jeg liker også de klærne[:)] Og et pluss er jo at de ikke er så dyre[:D]

Definitivt!!! [:D]

Tihi, bodyene min gutt bruker(i ull) er i størrelse 60 og 70!!! Ikke noen tungvekter han her nei[8D] Men er helt enig, kjempe gode klær!

Jeg kjøpte str 80 til han i julen i Tom og Trine og det ble for lite for en mnd siden. Tregte på at jeg ikke kjøpte 90! Så jeg synes også de var veldig små i str! Men veldig gode bodyer indeed! [:)]

Kjøpte noen ullbodyer og verdens herligst lue i det merket, men tenkte at mini skulle vokse litt, så kjøpte store bodyer. Så stoppet han å vokse og jeg sitter nå igjen med bodyer jeg ikke får brukt (om ikke snøen holder noen mnd til[;)])

ORIGINAL: Hønepøne09

Kjøpte noen ullbodyer og verdens herligst lue i det merket, men tenkte at mini skulle vokse litt, så kjøpte store bodyer. Så stoppet han å vokse og jeg sitter nå igjen med bodyer jeg ikke får brukt (om ikke snøen holder noen mnd til[;)])

Ull er jo gull på våren også [:D]

Nettbutikk???

ORIGINAL: ASG

Nettbutikk???

Sparkjøp faktisk!

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/

Søk etter Tom & Trine så dukker det opp side etter side etter side etter side [:D]

har noe av ulla derfra som jeg er veldig fornøyd med..deilig og elastisk! er bomullstøyet like godt så skal jeg jammen handle litt av det også etterhvert!

Back
Topp