Tom termindato

GardsHulder

Gift med forumet
Himmelbarn
Marshmallows2021
Stjerneskuddene 2024
Septemberlykke 2024
I dag er terminen til første lille spiren vår. Den som satt før vi skulle begynne å prøve og på tross av prevensjon. Så overraskende og så gledelig❤️ Meant to be trodde vi. Lille skulle vært 5 år i dag, blitt førskolebarn i barnehagen, men det endte i traumatisk sa etter 12 ukers svangerskap.

Jeg kjenner at sorgen har avtatt dramatisk med tida, friskmelding fra barseldepresjon og spesielt etter at vi fikk vårt etterlengtede barn nr to. Men det er likevel noe med disse dagene som kunne vært bursdager, disse tomme merkedager som kalenderen har for mange av.

Kommer til å tenne et lys i kveld for lille "Sneipen" og klemme de to sønnene mine ekstra mye❤️

Uff, så trist ❤️ desember og mars kommer til å være kjipe mnd for min del fremover, selv om jeg mistet tidlig begge ganger (7+4 og 6+0) da begge ganger var så etterlengtet ❤️
Sender deg gode klemmer idag ❤️❤️

Uff, så trist ❤️ desember og mars kommer til å være kjipe mnd for min del fremover, selv om jeg mistet tidlig begge ganger (7+4 og 6+0) da begge ganger var så etterlengtet ❤️
Sender deg gode klemmer idag ❤️❤️
Tusen takk for klemmer! Sender gode klemmer tilbake❤️❤️❤️
Det spiller ingen rolle hvor tidlig en mister, tankene har jo rast avsted fra første positive test, det gjør vondt uansett❤️ Fostrene døde mellom uke 5-9 hos meg, men kroppen min tviholdt på to av svangerskapene til uke 12.
Jeg husker desverre ikke om du mistet i ma eller sa?

Tusen takk for klemmer! Sender gode klemmer tilbake❤️❤️❤️
Det spiller ingen rolle hvor tidlig en mister, tankene har jo rast avsted fra første positive test, det gjør vondt uansett❤️ Fostrene døde mellom uke 5-9 hos meg, men kroppen min tviholdt på to av svangerskapene til uke 12.
Jeg husker desverre ikke om du mistet i ma eller sa?
Gikk gjennom 2 x exu, så mistet begge egglederne ved operasjon i to omganger :smiley-angry017

Litt seint, men ville bare sende en varm klem ovenfor deg, den lille, og termindatoen som var på lørdag.
Vi har akkurat gått igjennom noe av det samme så vet hvor vanskelige slike dager kan være. Håper dere fikk en dag fylt av kjærlighet.

Et lite sidespørsmål; ser du har «himmelbarn» som banner; hvilket forum har det?
Kunne tenkt meg bli medlem der selv<3

Litt seint, men ville bare sende en varm klem ovenfor deg, den lille, og termindatoen som var på lørdag.
Vi har akkurat gått igjennom noe av det samme så vet hvor vanskelige slike dager kan være. Håper dere fikk en dag fylt av kjærlighet.

Et lite sidespørsmål; ser du har «himmelbarn» som banner; hvilket forum har det?
Svarer jeg siden det ikke er så mye aktivitet. Det er inne på mistet forumet man får det himmelbarn banneret. Ligger en festet tråd om hvordan bli medlem rett over her.

Og til TS, de merkedagene vil man alltid kjenne på. Her er 1-årsdagen til første vi mistet rett rundt hjørnet, den vil huskes❤️ de tre jeg mistet etter har jeg fortrengt litt, men den fjerde som døde i uke 27+6 der markeres alle merkedagene! Sorgen blir lettere men de vil alltid være med oss i ulik grad ❤️

Det har vært en tøff tid,ja ❤️
Det kan jeg bare tenke meg❤️ Hvordan går det nå?

Ååh, kondolerer til dere❤️ Sender dere gode tanker og klemmer❤️

Tusen takk, dagen gikk jo i heseblesende fart på grunn av de nydelige to vi er så velsignet å ha fått :love017 :shy: Så med andre ord; masse kjærlighet ❤️❤️

Det kan jeg bare tenke meg❤️ Hvordan går det nå?

Ååh, kondolerer til dere❤️ Sender dere gode tanker og klemmer❤️

Tusen takk, dagen gikk jo i heseblesende fart på grunn av de nydelige to vi er så velsignet å ha fått :love017 :shy: Så med andre ord; masse kjærlighet ❤️❤️
Det går opp og ned, imorgen er det en mnd siden datoen der jeg våknet med smerter, måtte på akutten i Sverige og det ble mistanke om exu nr 2. Idag er det en mnd siden jeg var gravid og lykkelig uvitende :smiley-angry017
Jeg er dårlig til å uttrykke meg muntlig til samboer, for å forklare at jeg ønsker å prøve ivf. Så skrev et brev til ham, og nå går jeg og venter på at han tar det opp igjen. Hvis jeg presser for mye, så blir det galt :bag:

Det går opp og ned, imorgen er det en mnd siden datoen der jeg våknet med smerter, måtte på akutten i Sverige og det ble mistanke om exu nr 2. Idag er det en mnd siden jeg var gravid og lykkelig uvitende :smiley-angry017
Jeg er dårlig til å uttrykke meg muntlig til samboer, for å forklare at jeg ønsker å prøve ivf. Så skrev et brev til ham, og nå går jeg og venter på at han tar det opp igjen. Hvis jeg presser for mye, så blir det galt :bag:
Kondolerer med merkedager i dag❤️ Man får bare lyst til å spole tilbake tida og bli værende der ting ikke var så vanskelig og trist❤️

Jeg er spent på å høre svaret på brevet! Tror det kan være lurt i alle tilfelle å skrive brev til hverandre sånn. Man får litt ro på seg både den dom forfatter og den som mottar.
Skjønner veldig godt du ønsker å prøve ivf, håper dere finner veien sammen❤️

Kondolerer med merkedager i dag❤️ Man får bare lyst til å spole tilbake tida og bli værende der ting ikke var så vanskelig og trist❤️

Jeg er spent på å høre svaret på brevet! Tror det kan være lurt i alle tilfelle å skrive brev til hverandre sånn. Man får litt ro på seg både den dom forfatter og den som mottar.
Skjønner veldig godt du ønsker å prøve ivf, håper dere finner veien sammen❤️
Jeg er spent selv, gir ham tid til å fordøye og komme med en tilbakemelding etterhvert, han har ikke gitt uttrykk for noe :bag:
Ja,hadde vært fint å leve i uvitenhet og i lykkelige omstendigheter ❤️

Back
Topp