Tom og Trine - kvalitet?

Sommerbaby 2010

Betatt av forumet
Har fått Sparkjøp blad i posten, der var det kjempe fine klær fra Tom og Trine. Her jo en herlig pris på de, rett og slett;) Noen som har erfaringer ang kvalitet? Kan vel ikke forvente så mye til den prisen.. ;)

Har noen bodyer og luer fra T&T, og syns kvaliteten er bra.
Ullbodyene fra dem er jeg kjempeglad i! Tåler godt maskinvask, og er tykkere enn andre ullbodyer jeg har hatt til LK og OT. emoticon

Synes iallefall ullklærne er kjempe bra :) :) Har hatt masse av de i vinter og var kjempe fornøyd. Har ikke prøvd bomullsklærne, men de ser iallefall veldig fine ut :)

Har bestilt endel og er fornøydemoticon  men obs obs de er ganske små i størrelsen! Mini her er 75,5 cm lang og bruker 90 i bodyene derifra

Har både ull og bomull fra Tom og Trine, e veldig fornøyd. Men ja di e små i størrelsen, har str 80, og d begynne å bli ganske smått, særlig bodyer og jakke. Buksene e vanlige.. emoticon

Har brukt bomullsklærne derifra.. og er veldig fornøyd.. MEN de er veeeldig små i str.. har ikke no i den str ho bruker nå men husker jeg bestilte 70 str når ho var 62,5 lang og den passa kun i 2 uker så var det alt for lite... nå er ho snart 70 cm og hadde ikke bestilt str 80...

Back
Topp