Tom og Jerry-kjeks..

Frisør1

Gift med forumet
FY OG SPY ALTSÅ[:'(][:'(][:'(] Den var fæææl!!!!!!!!!!! Så søt at jeg ble kvalm!!!!
Noen som har smakt den?
Kjøpte den til Simen siden han ikke spiser,men æsj...denne får han ikke igjen...da kjøper jeg heller kornmo eller mariekjeks altså...

Syns Tom & Jerry kjeksen er god jeg [:D] Elsket den som barn! hehe *Er veldig søt ja*
Men snuppa får den ikke, hun får mariekjeks eller kornmo [:)]

Liker ikke hverke de eller mariekjeks jeg. Bokstavkjeksene kommer som fullkorns nå, med lavere sukkerinnhold..
Ellers så kjøper vi fullkorns cheerios (frokostblanding.. sånne ringer..) som han får tørre som snacks av og til, de liker han godt..

ORIGINAL: *No more*overtid

Liker ikke hverke de eller mariekjeks jeg. Bokstavkjeksene kommer som fullkorns nå, med lavere sukkerinnhold..
Ellers så kjøper vi fullkorns cheerios (frokostblanding.. sånne ringer..) som han får tørre som snacks av og til, de liker han godt..

Simen får også fullkornkjeks til vanlig, men tenkte å kjøpe noe søtt og godt siden han har kasta opp så mye og ikke spist nesten siden lørdag...

Kjøpte det til Hedda, da hun var syk, og hun DIGGER de! [;)]

Ikke sunt da, så hun får bare av og til. Ellers har hun fått marie-kjeks.

Synes de er gode jeg og egentlig, hehe![;)]

Liker de kjempe godt jeg, husker vi hadde dem da jeg var liten også. [:D]

de e go hehe [:D]

vi har som regel kormokjeks eller bokstavkjeks i skapet. + cheerios elsker hun å få i ei lita skål[:)]

Jeg synes Tom & Jerry kjeksa er kjempegod![:D]
Kristoffer liker den også godt![:)] ( han har så å si sluttet å spise kjekse nå)
Gleder meg til han skal få smake bokstavkjeks, selv om det er leeeenge til!

(har hørt flere tilfeller at barna setter de lett fast i halsen, derav min lillesøster, som holdt på å kveles av de. Skummelt!!) 

jeg ELSKER tom og jerry kjeksene, ble nylig fortalt at det er ekstremt mye sukker i kornmo kjeksene[&o]

EEEEEEELSKER denne kjeksen!! pleide alltid å ha med denne på flyet til usa da jeg var liten[:)]

den var jo når jeg var liten også.
syntes den er kjempe god. den er jo med vaniljesmak derfor den er litt søt, men jeg elsker den![;)]

Synes den er rågod jeg! Spiste den senest i går faktisk! [:D]

ORIGINAL: carpus

Synes den er rågod jeg! Spiste den senest i går faktisk! [:D]

og i dag[8|] halleluja...

He he bare meg som syns den er stygg da ha ha[8D]

her har vi så sjeldent kjeks i huset.. men hadde tom og jerry nå sist. søt den, men unga likte den.¨
kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har kjøpt kjeks pakker til ungene det siste året.. nå har jo ikke akkurat vesla på 1 år fått sånn så lenge da men.

Aldri smakt den jeg [8|]
Melia liker "Per"-kjeksen godt her da, men det går lang tid mellom hver gang hun får en altså.

ORIGINAL: the_miss84

Kjøpte det til Hedda, da hun var syk, og hun DIGGER de! [;)]

Ikke sunt da, så hun får bare av og til. Ellers har hun fått marie-kjeks.

Synes de er gode jeg og egentlig, hehe![;)]

samme her[;)]

ORIGINAL: alruto

ORIGINAL: Lucci

Vesla hennes elsker ritz kjeks[;)]
[/ quote]

hehe... var det galt?[:D]

Back
Topp