Tom fostersekk

Ønskebaby2018

Flørter med forumet
Hei!

Håper noen gjerne har erfaringer å komme med. På torsdag 27.04 våknet jeg til ørlite lyyserosa utflod på papiret, ble selvfølgelig veldig redd og bestilte tidlig ultralyd 28.04. Ifølge menstermin skulle jeg da vært 7+0, men godt mulig eggløsning var en uke senere, og at jeg ikke var mer enn 6+0. På ultrayd sier jordmor at hun ikke finner et embryo, kun en tom fostersekk. Hun mente også fostersekken var noe avlang, som også kunne være unormalt. Jeg skal tilbake torsdag 4.05 for kontroll. Har siden timen vært utrolig lei meg, og ventet på blødning(spontanabort), men det kommer bare lysebrunt utflod og rikelig med vanlig lotion-utflod. Er det fortsatt håp?

Fikk den første positive testen lørdag 8.04, den var ultrasvak!

Det kan være en MA. Jeg har hatt det to ganger før, og den ene gangen var fostersekken tom. Jeg måtte inn til utskrapning (fikk tilbud om tabletter også).

Har opplevd BO (tom fostersekk). Var på 2-3 ul før jeg tok cytotec.
Kroppen oppfatter det som vanlig graviditet, så hcg stiger.

Åå jeg også! Men tørr ikke håpe. Jordmor virket så negativ, og eneste graviditetsymptomet jeg har er ømme bryst.. grugleder meg til imorgen. Blir godt å få et endelig svar! Forferdelig å leve i uvisshet
Det skjønner jeg. Men om du tror du kanskje var i uke 6+ når du hadde ul. Så er det veldig stor sjangs for at de sonograf ikke klarte å se noe.
Ikke ta sorgene på forskudd:Heartred

Det skjønner jeg. Men om du tror du kanskje var i uke 6+ når du hadde ul. Så er det veldig stor sjangs for at de sonograf ikke klarte å se noe.
Ikke ta sorgene på forskudd:Heartred

Ja det er godt mulig jeg var 6+ og ikke 7+. Krysser fingrene for en liten spire med bankende hjerte imorgen. fortsatt ingen smerter eller blødning!

Ja det er godt mulig jeg var 6+ og ikke 7+. Krysser fingrene for en liten spire med bankende hjerte imorgen. fortsatt ingen smerter eller blødning!

Lykke til i morgen [emoji171] Håper alt står bra til [emoji5]

Hei! Det går ikke så bra. Venter egentlig på blødning, mtp. SA. Er urolig for MA, men det har fortsatt ikke kommet blod. skal til ny UL imorgen for å dobbelsjekke at det ikke er et embryo der. Men har lite forhåpninger.

Uff, håper alt viser seg for å være bra med spiren i morgen. Lykke til på TUL. Sender en god klem. :Heartred

Ingen smerter og blødninger er bra. Lykke til i morgen, krysser fingrene for at du får se den lille :)

Back
Topp