Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil si at det ikke kan ses et foster. Men det betyr ikke at det ikke er der. Med første vat vi på tul, og da så de bare fostersekken. Vi dro tilbake et par uker senere og da var det et foster med armer og bein og et bankende hjerte.
Har du fått beskjed om at du har tom fostersekk?
Har ikke vært på TUL enda, men leste at det kan skje at man oppdager tom fostersekk selv om man har fått positiv test og har graviditetssymptomer. Så da har jeg klart å begynne å tenke på det... er ikke så ofte det skjer, håper jeg
Prøv å ikke bekymre deg [emoji4] og som sagt, det trenger ikke bety at alt håp er ute når man er på tul.Har ikke vært på TUL enda, men leste at det kan skje at man oppdager tom fostersekk selv om man har fått positiv test og har graviditetssymptomer. Så da har jeg klart å begynne å tenke på det... er ikke så ofte det skjer, håper jeg
Prøv å ikke bekymre deg [emoji4] og som sagt, det trenger ikke bety at alt håp er ute når man er på tul.
Det var nervepirrende ja. Det skulle liksom betrygge oss siden vi først fikk positive tester. Deretter dro vi til legen og fikk beskjed om at vi ikke var gravid. Jeg gikk hjem og tok plutselig negative tester. Dagen etter kom mensen. Jeg blødde som en vanlig mens. Men når den var over var det noe i meg som fikk meg til å ta en siste test, og til tross for mens og negative tester etter positive var jeg gravid [emoji2] derfor sende legen oss til tidlig ul. Tårene bate trilla når vi var andre gangen og fikk bekrefta at alt var bra [emoji173] hadde blødninger gjennom hele svangerskapet, i tillegg til at jeg hadde negativ blodtype og snuppa positiv. Vi var ofte innom sykehus og tok mange ul. Men alt gikk bra til slutt [emoji173]
Skjønner du tenker på det og er bekymret. Vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv å bare slapp av og nyt at du er gravid og at alt er bare bra med mageboeren.
God påske!
Hvodan klarte du og finne dette? Håper ikne du sitter og tenker for mye på dette! Internettet er ikne et bra sted og søke på om det var der du fant det [emoji12] Det gjør oss jo bare mer beskymret [emoji50]Må bare spørre, noen som vet hva det vil si at det er en tom fostersekk?
Sniker fra november. Jeg fiik vite at det var tom fostersekk i uke 5+noe (ul pga blødning). Fikk beskjed om at det hadde vært en Ma. Dro tilbake uke 6+3 for å sette i gang medisinsk abort, men da var der jammen et lite embryo med blinkende hjerteMå bare spørre, noen som vet hva det vil si at det er en tom fostersekk?
Kan jeg spørre om de fant ut årsaken til blødningene? Jeg sliter med samme som du beskriver.Prøv å ikke bekymre deg [emoji4] og som sagt, det trenger ikke bety at alt håp er ute når man er på tul.
Det var nervepirrende ja. Det skulle liksom betrygge oss siden vi først fikk positive tester. Deretter dro vi til legen og fikk beskjed om at vi ikke var gravid. Jeg gikk hjem og tok plutselig negative tester. Dagen etter kom mensen. Jeg blødde som en vanlig mens. Men når den var over var det noe i meg som fikk meg til å ta en siste test, og til tross for mens og negative tester etter positive var jeg gravid [emoji2] derfor sende legen oss til tidlig ul. Tårene bate trilla når vi var andre gangen og fikk bekrefta at alt var bra [emoji173] hadde blødninger gjennom hele svangerskapet, i tillegg til at jeg hadde negativ blodtype og snuppa positiv. Vi var ofte innom sykehus og tok mange ul. Men alt gikk bra til slutt [emoji173]
Nei dessverre :-/ vet bare at vi blir fulgt opp godt i dette svangerskapet fordi de mener det kan skje igjen.Kan jeg spørre om de fant ut årsaken til blødningene? Jeg sliter med samme som du beskriver.
OkNei dessverre :-/ vet bare at vi blir fulgt opp godt i dette svangerskapet fordi de mener det kan skje igjen.
Tusen takk [emoji4] håper at dine blødninger også stopper opp nå [emoji173]Okkrysser fingrene for det ikke skjer!
![]()