Tom fostersekk...

Hva skjer ? :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg var på UL forrige tirsdag, og da så han ingenting... men siden jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei så skulle jeg komme i dag også. Han så fostersekken, men ikke noe særlig mer! Tok HCG, og skal ta igjen på mandag. Er en mulighet for at jeg er veldig tidlig, men han burde sett noe mer etter 9 dager!

Jeg var på UL forrige tirsdag, og da så han ingenting... men siden jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei så skulle jeg komme i dag også. Han så fostersekken, men ikke noe særlig mer! Tok HCG, og skal ta igjen på mandag. Er en mulighet for at jeg er veldig tidlig, men han burde sett noe mer etter 9 dager!

Ja stemmer jeg leste noe om det, men viste ikke om siste oppdatering. Får krysse fingrene for at du bare er kort på vei da !!

Huff da :( Så trist dette var da. Håper ny spire kommer til deg snart. Klemmer til deg :)

Sniker litt!

Var jo akkurat det, så om du vil snakke så er det bare å sende en pm<3

Nei, nei, nei!!! :(:( sender deg en stor klem. Håper en ny spire sitter fort.

Tusen takk, søte dere. Var til utskrapning i går, så nå håper jeg kroppen stabiliserer seg fortere enn svint, slik at jeg kan bli gravid igjen. Jeg har nok undervurdert hvor trist en MA eller SA er såpass tidlig i et svangerskap. Det er en utrolig brå omstilling. Mister nesten litt av mening og identitet. Lykke til til dere alle sammen!

Å nei :( Sender deg en stor klem<3

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Åå, kjære deg:( sender masse varme tanker og klemmer. Håper neste spire sitter<3

Så trist... Vet hvordan det er...:-( klem

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp