Tom fostersekk…

LykkeLitenSeptember22

Andre møte med forumet
Hei damer.


Ble ikke helt som jeg hadde ventet meg på ul i dag. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er 5-6 uker…

Det var en tom fostersekk å se.

Legen var ikke serlig positiv å mente det hadde stoppet opp..

Tok blodprøver for å se hcg målingen. Sa hun skulle ringe når hun fikk svar.

Klarte ikke å dra opp på jobb igjen så jeg dro hjem.

Da hun ringte meg opp virket hun ikke så negativ lenger. Hcg hadde steget fra 1063 til 13957 på 10 dager så hun ville ha meg inn på nytt på fredag + ny hcg da..

Er så rart, for kroppen å magefølelsen sier meg at dette vil gå bra, jeg ble nesten sint da jeg var inne på ul for det kjennes ikke ut som det ikke er noe der. Har sterkere gravidsymptomer enn jeg hadde de andre svangerskapene.

Høres sikkert helt rart ut…

Så nå må jeg vente til fredag..grusomt å gå igjennom dette.
 
Ååå, så leit :-( Håper du får dagene til å gå fram til fredag, og at du får en positiv beskjed på fredag! :Heartred
 
Hei! Så leit å få høre det på UL. Vil bare si at da jeg var gravid sist tok jeg TUL i uke 6-7 og da så hun kun foster- eller plommesekken, men ikke noe foster eller bankende hjerte. Var tilbake to uker etterpå (måtte dessverre vente en uke ekstra på grunn av påske), men da var alt fint! Og jeg var ikke kortere på vei enn jeg trodde. Håper du får positivt svar på fredag
 
Det er jeg klar over…men det var gyn.legen min som ville ha meg inn for å se hvor langt jeg var kommet på vei siden jeg ikke har hatt skikkelig mensen siden jeg tok første dose med Pfizer i sommer..

Jeg tok også ultralyd hos fastlegen fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Hadde ikke hatt skikkelig syklus etter dose to i august i fjor. Jeg var visst 7 uker på vei, og vi kunne se hjertet slå.
 
Hei damer.


Ble ikke helt som jeg hadde ventet meg på ul i dag. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er 5-6 uker…

Det var en tom fostersekk å se.

Legen var ikke serlig positiv å mente det hadde stoppet opp..

Tok blodprøver for å se hcg målingen. Sa hun skulle ringe når hun fikk svar.

Klarte ikke å dra opp på jobb igjen så jeg dro hjem.

Da hun ringte meg opp virket hun ikke så negativ lenger. Hcg hadde steget fra 1063 til 13957 på 10 dager så hun ville ha meg inn på nytt på fredag + ny hcg da..

Er så rart, for kroppen å magefølelsen sier meg at dette vil gå bra, jeg ble nesten sint da jeg var inne på ul for det kjennes ikke ut som det ikke er noe der. Har sterkere gravidsymptomer enn jeg hadde de andre svangerskapene.

Høres sikkert helt rart ut…

Så nå må jeg vente til fredag..grusomt å gå igjennom dette.
Sikkert er altfor negativt svar, men jeg var på tul for over et år siden i uke 7. Da så hun bare en plommesekk. Hcg steg opp til 120000 eller noe sånn, tross at ingenting utviklet seg. Alle symptomene var der - full styrke - ømme pupper og kvalme! Ville bare fortelle at det er mulig at kroppen fortsetter å produsere hcg selv om det ikke er noe der. Men håper det ikke er tilfelle hos deg og at det er mulig å se noe neste gang! Det er helt forferdelig grusomt å vente sånn... Lykke til!
 
Sikkert er altfor negativt svar, men jeg var på tul for over et år siden i uke 7. Da så hun bare en plommesekk. Hcg steg opp til 120000 eller noe sånn, tross at ingenting utviklet seg. Alle symptomene var der - full styrke - ømme pupper og kvalme! Ville bare fortelle at det er mulig at kroppen fortsetter å produsere hcg selv om det ikke er noe der. Men håper det ikke er tilfelle hos deg og at det er mulig å se noe neste gang! Det er helt forferdelig grusomt å vente sånn... Lykke til!

ingen svar er for negativ. Jeg er vet at dette kan ende dårlig.. Men jeg håper forsatt at det kan gå bra. Blir iallefall godt å få et bedre svar på fredag slik at jeg vet va jeg må forholde meg til. Er det ikke liv så blir det nok en medisinsk abort.
 
Jeg tok også ultralyd hos fastlegen fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Hadde ikke hatt skikkelig syklus etter dose to i august i fjor. Jeg var visst 7 uker på vei, og vi kunne se hjertet slå.

så godt❤️Mange som har fått forstyrrelser etter vaksinen… Håper på et bedre svar på fredag, selv om jeg er innstilt på at det kan gå dårlig.
 
Uff føler med deg ❤️ Krysser fingrene for at du bare er for kort på vei til å se noe enda ❤️
 
Hei damer.


Ble ikke helt som jeg hadde ventet meg på ul i dag. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er 5-6 uker…

Det var en tom fostersekk å se.

Legen var ikke serlig positiv å mente det hadde stoppet opp..

Tok blodprøver for å se hcg målingen. Sa hun skulle ringe når hun fikk svar.

Klarte ikke å dra opp på jobb igjen så jeg dro hjem.

Da hun ringte meg opp virket hun ikke så negativ lenger. Hcg hadde steget fra 1063 til 13957 på 10 dager så hun ville ha meg inn på nytt på fredag + ny hcg da..

Er så rart, for kroppen å magefølelsen sier meg at dette vil gå bra, jeg ble nesten sint da jeg var inne på ul for det kjennes ikke ut som det ikke er noe der. Har sterkere gravidsymptomer enn jeg hadde de andre svangerskapene.

Høres sikkert helt rart ut…

Så nå må jeg vente til fredag..grusomt å gå igjennom dette.
Lykke til idag!!
 
Hei dere! Ble ikke nå time i dag
Måtte flytte den til mandag da alt av ferger var innstilt pga været… Så her blir det noen dager til å vente:confused1Men må bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen å kose meg med kidsa i helgen❤️
 
Da har jeg vært på ul!
Bøllefrøet hadde det bare fint!❤️ Hjærte slo fint å alt såg bra ut! 6+4 i dag trodde hun❤️
 

Vedlegg

  • 001FE94C-9AE8-42C1-97E9-9AFB317E5461.jpeg
    001FE94C-9AE8-42C1-97E9-9AFB317E5461.jpeg
    876,7 KB · Visninger: 105
Last edited:
Da har jeg vært på ul!
Bøllefrøet hadde det bare fint!❤️ Hærte slo fint å alt såg bra ut! 6+4 i dag trodde hun❤️

Åh så herlig, nå fikk jeg tårer i øynene! Har lest gjennom hele tråden og håpet så for deg, og så poster du denne nå :Heartred Magefølelse skal man høre på!
 
Back
Topp