Tom for energi

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Flere som er helt tomme for energi? Er på jobbvakt 5 av 6, med både dag og kveld skift, og kjenner nå at jeg er helt tom for energi. Er tøft å bare gå noen få trappetrinn.
Fungerer dårlig som sykepleier med mye å gjøre :hilarious:

Nettopp tatt blodprøver og, bare flotte verdier på alt, så må jo være graviditeten som totalt tapper meg nå.
 
Du har jo en tøff jobb også da, så det skjønner jeg godt at du er nå! Har du noen dager fri nå da etter endt 6.vakt? Håper du får hentet deg litt inn[emoji4] Jeg kjenner ikke så mye på slitenheten enda, bare litt mer andpusten enn tidligere og finner lett sofaen etter tur nå i påskeferien! Skal vel få kjenne mer på det når det er tilbake på jobb på travle St.Olavs hospital på tirsdag, men gleder meg litt også[emoji4]

Har du tatt mange prøver? Tok selv prøver til legen 12dpo for å måle hCG nivået, men har ikke fått svar enda. Er det normalt å måle dette ofte? Har lavt blodtrykk da, og det merkes ekstra godt nå!
 
Du har jo en tøff jobb også da, så det skjønner jeg godt at du er nå! Har du noen dager fri nå da etter endt 6.vakt? Håper du får hentet deg litt inn[emoji4] Jeg kjenner ikke så mye på slitenheten enda, bare litt mer andpusten enn tidligere og finner lett sofaen etter tur nå i påskeferien! Skal vel få kjenne mer på det når det er tilbake på jobb på travle St.Olavs hospital på tirsdag, men gleder meg litt også[emoji4]

Har du tatt mange prøver? Tok selv prøver til legen 12dpo for å måle hCG nivået, men har ikke fått svar enda. Er det normalt å måle dette ofte? Har lavt blodtrykk da, og det merkes ekstra godt nå!

Har en dag fri, før tre nye vakter.
Tok bare blodprøver på vitaminer, HB og generell status i kroppen. Har ikke fått tatt hcg enda, da det har vært påske! Håper å få tatt første prøve på tirsdag :)
 
  • Liker
Reactions: TPL
Åh den håper jeg du virkelig får nyte og slappet av på da[emoji4]

Ja jeg vil høre med legen over påske om jeg får tatt en til jeg også, for å se at stigningen er riktig!
 
Jeg, ja! Herregud så trøtt jeg er. Jeg tok nettopp en liten dupp på en halvtime. Den siste uken har jeg lagt meg i 21-tiden fordi jeg er helt utslitt. Utmattelse i begynnelsen er visstnok helt vanlig, men jeg håper det går over snart. Jeg har ferie til tirsdag, men ellers jobber jeg stort sett kveld og er hjemme 22:30 [emoji28]
 
Er skikkelig trøtt hver ettermiddag/kveld. Har vært sliten men har også vært på lange skiturer eller turer hver dag i påska. Spent på hvordan det blir med energien når påskeferien er over, har jo sløva mye mellom turene i over ei uke :)
 
Jeg er utrolig trøtt om dagen selv [emoji12] skulle hatt ny B12 sprøyte denne mnd, men er fortsatt unormalt trøtt selvom den skulle vært tatt. Merker at nattevaktene er litt tøffere. Så er vel egentlig trøtthet som er mitt værste symptom nå. Og det gir meg også liiiiitt kortere lunte [emoji23]
 
Back
Topp