TOLV UKER

glamaria

Gift med forumet
Blir sikkert å komme mange av disse meldingene etterhvert men jeg MÅ bare rope litt hurra fordi i dag er jeg 12 uker på vei!!!!!!!!!!!!!
HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ikke rope hurra noen andre steder, fordi nesten ingen vet om elskningen i magen min[:)]

gratulera så masse :o) glede meg te jeg kan si det samme [:)]

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!

gleder meg til jeg runder 12 uker om nøyaktig 2 uker!

Grattis! [:)] Så utrolig deilig å passere 12 uker!

På tirsdag er det min tur.. Kommer sikkert ikke til å klare og la være en tråd jeg heller.. hehe..

Gratulerer alle sammen som har kommet så langt! Gleder meg til jeg er der selv....
Vi begynner uke 12 med 3d Ultralyd av lille Erta, etter det er det bare å fortelle alle. Gleder meg. Har fått såpass mye større mage at jeg ser ut som om jeg har blitt litt feit. Blir fint og kunne si at det er baby på vei, så har det en forklaring...hehe

ORIGINAL: Et kallenavn

Grattis! [:)] Så utrolig deilig å passere 12 uker!

På tirsdag er det min tur.. Kommer sikkert ikke til å klare og la være en tråd jeg heller.. hehe..

HIPP HURRA!
Gratulerer så mye med 12 veloverståtte uker!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: PåveimedErta

Gratulerer alle sammen som har kommet så langt! Gleder meg til jeg er der selv....
Vi begynner uke 12 med 3d Ultralyd av lille Erta, etter det er det bare å fortelle alle. Gleder meg. Har fått såpass mye større mage at jeg ser ut som om jeg har blitt litt feit. Blir fint og kunne si at det er baby på vei, så har det en forklaring...hehe

kan man allerede i uke 12, se noe spes på 3D UL????

det må være en deilig følelse..gratulerer så mye

ORIGINAL: Soul

gratulera så masse :o) glede meg te jeg kan si det samme [:)]

sign

Back
Topp