Toll?

BilaSviddå*

Blir kjent med forumet
Noen som har bestilt klær fra http://www.roselille.dk ? Vil bestille klær fra denne danske siden å lurer på hvordan det blir med toll..[:)] Går det ann få dem til å sende det som "gave" å slippe unda tollen?
Noen? [;)]

man må betale toll tilogmed på gaver som er verdt mer enn 500 nok... :S men det man kan prøve seg på er å få de til å skrive en mindre verdi, men da er det jo litt teit om pakken blir borte i posten da...

kona fikk engang klær fra venner i utlandet, og de ble ikke ansett som å være gave..selv om det faktisk var gave. Det vi fikk beskjed om fra tollere var at det måtte fremkomme av selve forsendelsen at det faktisk var en gave. f.eks. være pakket fint inn eller kanskje med et kort eller noe.....

Jeg får prøve meg frem [:D] Takk for svar!

Har bestil klær fra Roselill. Måtte betale både toll og moms, det selv om jeg bestilte det som gave og fikk det innepakket i disse juletider. Men det var ikke mer enn 90kr i toll da. Bestilte varer for 980,-kr.[:)]

Vil bestille klær til 1300 kr.. loeve sendte du "gaven" hjem til deg selv eller til en annen adresse?
90 kr i toll er jo ingenting i forholdt til hva jeg har innbilt meg [:)]

dytt dytt

Back
Topp