Toksoplasmose

Snodig

Betatt av forumet
Jeg ble testet for dette første gang jeg var hos legen, og var negativ, men jeg har spist kjøtt som var litt rødt inni (jeg spiste på restaurant og oppdaget det ikke før slutten av måltidet)

Bør jeg test igjen, jeg blir jo helt stressa av dette her... Kjeftet på mannen på søndag for at han ikke hadde gjennomstekt egget, og kastet egget opp i pannen igjen. Hormonell - jeg??

Hva tror dere?

Hva er ille med et egg som ikke er stekt helt tørt? 
Det er vel ok? Hmm, alle dette nei-mat styret .... 
For din egen del burde du ta en test for å gjøre deg selv  trygg :)

hormoner er noe møkk altså ... Jeg er småsur nesten hele tia =/ 

sansynligheten å bli smittet er kjempe liten, men det er jo alltid en viss sjanse. om du bør teste igjen kommer ann på deg og om du vil gå i uvissheten eller få et svar og bli evt beroliget :)

det er ikke noe farlig å spise egg her i norge...

den testen er det jo bare å spørre legen om å ta, og så vurderer han om det er nødvendig...

Spiser egg som ikke er stekt på begge sider uten å blunke.

Rødt kjøtt har jeg i utgangspunktet litt panikk for, men det er pga en matforgiftning før som jeg brukte 3 uker på å komme meg igjennom. Verdens mest effektive slankekur da 

Veldig enkelt for meg å si at du sikkert ikke har noe å bekymre deg for (det tror jeg faktisk ikke du har), men det viktige er hvordan du føler det. Er du redd eller bekymret så tar du heller en ny prøve :-)

Back
Topp