Tok solarium idag :P

*Majolinn*

Glad i forumet
I hele 10 minutter!! [:D]
Med en gang eg la meg ned, så begynte lille gutt å sparke :P Så eg tok jo hånden min på magen for å kjenne! :P Men då slutta han, så eg la hånden ned igjen...! Men då begynte han igjen!! Åsås kjente eg på magen men då slutta han IGJEN! :P haha Sån holdt d på:P

Etter de 10 minuttene så klarte eg ikkje å reise meg! haha pga av eg har bekkenløsning og tenkte ikkje over at d kunne bli et problem.. Så eg måtte jo bruke en evighet på å komme meg opp åsåå kle på meg[8D]

FOR et stress! [8D] Skulle jo bare sole meg i ti minutter liksom :P

Hehe, sånn hadde jeg det og da jeg tok solarium. [:D]
Skal ta et par ganger til.
Vil ikke være likbleik når jeg skal gifte meg liksom. [8D]

HAHA [:D]

Tok og sol i dag, DEILIG [:D]

ORIGINAL: Linn 2010

I hele 10 minutter!! [:D]
Med en gang eg la meg ned, så begynte lille gutt å sparke :P Så eg tok jo hånden min på magen for å kjenne! :P Men då slutta han, så eg la hånden ned igjen...! Men då begynte han igjen!! Åsås kjente eg på magen men då slutta han IGJEN! :P haha Sån holdt d på:P

Etter de 10 minuttene så klarte eg ikkje å reise meg! haha pga av eg har bekkenløsning og tenkte ikkje over at d kunne bli et problem.. Så eg måtte jo bruke en evighet på å komme meg opp åsåå kle på meg[8D]

FOR et stress! [8D] Skulle jo bare sole meg i ti minutter liksom :P

Du får ta med deg noen neste gang, i tilfelle du ikke klarer å komme deg opp[8D]

Akkurat slik har jeg det også :p måtte prøve å rulle meg ut av solariume sist jeg lå der[:)]

Haha, ja bør vel kansje ha me kjæresten eller en dørvakt som kan hjelpa meg! Eg glemte å sei d at FØR alt dette skulle eg på do å klarte å låse meg inne!! [:'(]

Du må ha lykke til med bryllup da! :D SÅ kjekt[:D]

Deeilig med sol, men tørr ikkje ta så mye! (dont know why) :P

Haha, kjente meg igjen i å måtte rulle ut av sola...
Jeg prøver så godt jeg kan å legge meg på sida og velte meg ut. Skjønte??
Har hvertfall ikke sjans til å trampe ut av det, etter å ha liggi flatt noen minutter...
Men heldigvis ingen andre som står i kø for å bruke sola mi da, så jeg tar den tida det trenger å komme seg opp igjen:)

Back
Topp