Tok på meg brillene.....

Chinchilla

Forumet er livet
..............for første gang på sikkert 6 mndr........ føler meg småbrisen...... det går jo helt rundt her............

Bruker linser fra jeg står opp til jeg legger meg, men nå så jeg INGENTING for jeg har øyekatarr og i tillegg flasser jeg jo av tørrhet på øynene siden jeg bruker linser altfor mye..... Så da var det å grave frem brillene igjen!

Great..... jaja- billig rus ikveld kan man si! [8D]

[8D][8D][8D][8D]

Hi hi, det er alltid merkelig å få på seg brillene igjen!

Synes det er så forvirrende å miste sidesynet og sånn med brullene på [:'(]

ORIGINAL: Tweak

I KNOW! Eller når jeg ser ned----- må jo bøye hele hodet, ellers ser jeg ikke en dritt, HAHAHA!

ORIGINAL: Chinchilla

I KNOW! Eller når jeg ser ned----- må jo bøye hele hodet, ellers ser jeg ikke en dritt, HAHAHA!

Gå i trapper, med briller, skikkelig risikosport! [8D] Dulter borti hjørner og bord og alt, og siden jeg har minusstyrke så ser alt myyye mindre ut med briller! Det er utrolig merkelig [8D]

Og så er det å sminke seg da... Må så nærme speilet for å se at det ikke er plass til hånden i mellom. Det er mer sånn sikt, prøv, gå inntil og sjekk metode...

Nei, takke seg til linsene! Flott oppfinnelse! [:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Gå i trapper, med briller, skikkelig risikosport! [8D] Dulter borti hjørner og bord og alt, og siden jeg har minusstyrke så ser alt myyye mindre ut med briller! Det er utrolig merkelig [8D]

Og så er det å sminke seg da... Må så nærme speilet for å se at det ikke er plass til hånden i mellom. Det er mer sånn sikt, prøv, gå inntil og sjekk metode...

Nei, takke seg til linsene! Flott oppfinnelse! [:D]

Kan ikke si meg mer enig!!!

Back
Topp