Tok en tidlig test

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Og den var negativ. Ikke så overraskende, rugedag ni og jeg har ikke hatt antydning til tegn på at noe har festet seg de andre dagene. I natt våknet jeg av at jeg verket i ryggen og nedre del av magen, og på dagen i dag har det kjent ut som om noen har stikket en stor sprøyte opp i sjeden 3-4 ganger[&:], men nå er det vel for sent at det fester seg? De to andre gangene har jeg testet tidlig pos, andre gang på dag 7-8, første gang på dag 10, men det var sterkt positiv.

ORIGINAL: snuppis!

Hvorfor tester du så tidlig???? [8|]

Det har jo ingenting med saken å gjøre, men jeg er litt testegal. Jeg har hatt frys så jeg trenger ikke ta hensyn til eggløsningssprøyten heller. Og som sagt har testene blitt positive fra i dag tidligere. 

ORIGINAL: Chumalunga

Det kan veldig godt hende at det bare er for tidlig! Håper inderlig det! [:)]

Ja, det må man jo ta høyde for [;)]. Tusen takk [:D]

Tusen takk, dere er søte. Jeg har innstilt meg på 100% på at det ikke har gått. Hvis jeg tester positivt på tirsdag blir det en STOR lykkelig overraskelse [:D].

Dei seier jo at ved frys testar ein ofte positivt seinare enn ved fersk forsøk. Kryssar fingrane for at det berre var for tidlig å teste! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Dei seier jo at ved frys testar ein ofte positivt seinare enn ved fersk forsøk. Kryssar fingrane for at det berre var for tidlig å teste! [:)]

Oi, det har jeg ikke hørt før.. vet du hva det kommer av i tilfelle? Skulle jo ikke tro det med tanke på at embryoet i utgangspunktet bør ha kommet lenger ved innsetting enn ved ferskt forsøk..

Eg veit ikkje kvifor, men har lest masse om det her inne på forumet tidligare. Kanskje fordi at egget brukar litt tid på å komme ut av "dvalen" det har vore i??

Fryse-egg kan være litt tregere av seg, så det er ingen grunn til å gi opp riktig enda [:)]

Back
Topp