Tok en test med ukeindikator

Merethe

Flørter med forumet
Jeg tok en test med ukeindikator på i dag og forventet å se 2-3 eller 3+ på den. Er 5+0i dag :-) men den viate kun 1-2uker? :-/ jeg hadde første dag i siste mens den 11 april og jeg ble gravid den 26 april.. det vil jo si at fosteret er 3 uker imorgen? Hvorfor viser den ukeindikatoren så lite da? Har graviditeten stoppet opp sånn at jeg holder på å miste eller? :-(
0a3cd2e4e8b8f06797fc7f5db4239f64

De ukeindikatorene er basert på hcg-nivå ;) du kan være en av de som produserer sent ;) eller så kan du hatt senere eggløsning ;) vent et par dager og ta en ny da :)

Får håpe det :-/ jeg må sende mannen på apoteket for å handle en ny på mandag så får jeg ta den på tirsdag eller onsdag.. kjenner jeg er helt ødelagt i hodet etter å hatt tre SA siden oktober.. har ikke troa på at noe kan gå bra lengre :-P

Får håpe det :-/ jeg må sende mannen på apoteket for å handle en ny på mandag så får jeg ta den på tirsdag eller onsdag.. kjenner jeg er helt ødelagt i hodet etter å hatt tre SA siden oktober.. har ikke troa på at noe kan gå bra lengre :-P
En to tre, med det fjerde skal det skje :) prøve å slappe helt av og ta det med ro, det er VELDIG viktig :) ta deg en tur på legevakta dersom du er veldig bekymret, og la legen kjenne på livmora om alt er ok :) de kan nemlig kjenne om den har sammentrekninger eller har fylt seg. Og hvis du fortsatt ikke får roet deg, så be om en sobril. Det måtte jeg ha etter jeg fikk se lyserosa utflod.. (hadde sa i oktober, så var veldig redd og sliter med angst..) er ikke farlig for barnet med sobril i det hele tatt, (kun ved høyt og langvarig forbruk) og roer ned nervene så du får slappet av ;)

Får se hvordan det går utover dagen.. :-) jeg har jo ikke hatt smerter eller blødd noe i det hele tatt denne gangen, så tror d skal gå bra enda.. :-P

Jeg tok en test med ukeindikator på i dag og forventet å se 2-3 eller 3+ på den. Er 5+0i dag :) men den viate kun 1-2uker? :-/ jeg hadde første dag i siste mens den 11 april og jeg ble gravid den 26 april.. det vil jo si at fosteret er 3 uker imorgen? Hvorfor viser den ukeindikatoren så lite da? Har graviditeten stoppet opp sånn at jeg holder på å miste eller? :-(
0a3cd2e4e8b8f06797fc7f5db4239f64

Nææææææh! Akkurat samme datoer som meg jo!!!! Kan være det er mindre Hormoner enn det tilsier du skal ha. Hadde det sist.

Nææææææh! Akkurat samme datoer som meg jo!!!! Kan være det er mindre Hormoner enn det tilsier du skal ha. Hadde det sist.
Håper det! :-) sambo skulle kjøpe en til på tirsdag til meg så skal ta en ny på onsdag :-)

Back
Topp