tok en test jeg

x1xtøydokke anna

Andre møte med forumet
Tør ikke å slippe jubelen helt løs ennå, MEEN det var en strek der!![:D] Litt svakere enn kontrollstreken da vel og merke....[8|]
Får ta en til i morgen, og håpe at den er tydeligere.
Vet ikke om jeg tør å være glad ennå jeg, men tør å håpe ihvertfall[:)]

Åååååå så spennande!!! Streken trenger absolutt ikkje væra lika sterk som kontrollstreken[;)] Trur nok trygt du kan jubla eg[:D]

Men eg forstår akkurat korleis du tenker[;)] Da e utrulig vanskelig å tru på da. Men ei spira e da der, så eg håpa da e greit at eg seie;

[:)][:)][:)]GRATULERA MED SPIRO[:)][:)][:)]

Håper streken blir sterkere og sterkere.
Visker forsiktig Gratulerer. [:)][:)][:)]

Så spennende!!! Satser på at streken blir sterkere og sterkere og at du kan slippe jubelen helt løs om noen dager! [:D] Lykke til!

Så spennende[:D][:D] Stor sjans for at streken blir sterkere om noen dager[;)] Gratulerer[;)][;)]

ORIGINAL: Lisa..

Ååååhhhh, så gøy!!
Gratulerer så mye.

Gratulerer så masse med spiren!

Lykke til videre[:)]

Hvisker GRATULERE jeg....

De fleste som har fått en svak strek har fått den sterkere etter som dagene har gått...skjønner deg godt og håper du følger etter de andre[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Håper streken blir sterkere og sterkere.
Visker forsiktig Gratulerer. [:)][:)][:)]

Signerer du er nok gravid nå[;)]

En strek er en strek, så du er nok gravid[:)]

Gratulerer så masse

ORIGINAL: Tøysa

Så spennende!!! Satser på at streken blir sterkere og sterkere og at du kan slippe jubelen helt løs om noen dager! [:D] Lykke til!

grattis med spire i magen!!
lykke til viderer.

ORIGINAL: Nesing

Hvisker et litt stille gratulerer så mye med pos test til deg også! Her renner det jo inn med positive tester hver dag, så alle dere andre jenter, følg denne trenden fremover [;)]. Håper du får et flott svangerskap! [:)][:)]

Back
Topp