Tok du bilder av magen da du var gravid?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Hadde veldig lyst til å gå til fotograf men siden gubben var arbeidsledig tok vi oss ikke råd til det.
 
Tok bilder selv, det gjør jeg også denne gangen :)
 
Tok noen i speilet for å se hvordan den vokste
 
Tok bilde en fast dag i uken fra uke 18 med alle tre Selvutløser i profil med hvit bakgrunn. Samme bukse og topp hele veien.
Siste bildet med baby i magehøyde.

Så har jeg satt sammen bildene til ett hvor du ser hvordan magen vokser og etter hvert synker.

Veldig morsomt å ha I ettertid. Fikk masse ert av mannen underveis, men han syns de er morsomme å se på nå.
 
Tok bilder selv via speil :p Tok alt for få første gang syns jeg, så med andremann tok jeg omtrent hver uke. Svært fornøyd med det nå :D Kjente aldri behov for å ta bilder hos fotograf eller noe mer oppstilte greier selv, da jeg er så ukomfortabel med slikt ;)
 
Tok bilde annenhver uke hjemme, og var hos fotograf dagen før fødselen.
 
Tok bilder selv. Vurderte fotograf, men ble med tanken
 
Første svangerskap var jeg hos fotograf. Tok også bilder av magen selv nesten daglig. Den gangen her hender det seg at jeg tar et bilde i blant... skjønner ikke nå hva jeg skal med gravidbildene fra fotograf... men men
 
Jeg er elendig på å ta bilder, blir en sjelden gang i speilet.
Skal til familiefotografering (vant i en konkurranse) i mai, så da blir det nok et magebilde eller to også.
 
Hjemme
 
Tok enkle bilder selv, bare for å huske str og slikt :p Forrige gang til jeg litt mer ordentlige bilder selv.
 
Tok hjemme.

Kom plutselig på at det ikke var gjort da fødselen startet:p
6 timer før ho ble født, ble bildene tatt.
 
Back
Topp