Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ble gravid så fort jeg sluttet på pilla og det kom brått på oss begge da legen hadde sagt at det ville ta opp til ett år...Har jo hørt i ettertid at det med ett år bare er tull[8D]
Godt å høre at det ikke er alle som bruker så lang tid. Jeg har tatt el.tester siden fredag. I dag var streken mye tydeligere enn det den har vært i helgen. Det står på pakken at det ikke er påvist noen stigning før streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, men er det ikke rart at resultatstreken blir tydeligere og tydeligere. Betyr ikke det at noe er pågang??
Jeg vet ikke rosenjenta... Vi har alle litt LH i kroppen... Har opplevd
testene slik som deg. Skal kjøpe clearblue jeg nå, for dem
viser stigningen... Litt dyrere, men tror det er verdt det...
Skulle egentlig svare Rosenjenta.. men kom på Pondus..Hmm.. Hva gjør jeg da?? Har prøvd el.testene mange ganger jeg også, men fikk beskjed av samboeren denne ene gangen at jeg skulle kutte det ut pga jeg ble så opphengt i det... Også "vips"... dæven,gravid på første forsøk uten..
Hei, hei!! Og velkommen!! [:)]
Jeg ble gravid ett år etter at jeg sluttet med p-piller (som jeg hadde brukt i 9-10 år!). Men da har vi ikke rukket å prøve heller! Vi tenkte vi skulle prøve fra neste år av! Og hvis jeg kan oppmuntre deg litt mer, kan jeg si at ingen hadde trodd jeg skulle gteie å bli gravid, for jeg har vært gjennom mange sterke medisiner, bl.a. cellegift, de siste årene. Så det kan skje den beste! LYKKE TIL!!! [:D]
Jeg ble gravid etter tre måneder etter pilleslutt, mistet desverre etter tre måneder, og lurer på om det tar lenger tid etter at man har mistet? dette skjedde i april og ingenting har skjedd ennå. Men fikk el tester i posten i dag, så får je mensen denne gang skal jeg forsøke testene neste periode. krysse fingrene å håpe det ordner seg da[:D]
det er synd at det er noe som plages veldig med å bli gravid.
for min del gikk det 3 uker fra jeg slutta med p-pilla og til jeg ble gravid, mens den andre tror jeg at jeg ble gravid på en av de første gangene etter slutt på prevensjon, men da brukte vi bare kondom også da. hadde mensen 2 ganger.
Hei hei!
Jeg sluttet på p-pillen 3 mnd før jeg ble gravid. Da hadde jeg gått på den sammenhengende i 8 år!
Jeg er vel en av de heldige som det klaffet fort for. Jeg tror det er viktg å ta det med ro og ikke stresse det for mye. Da innbiller jeg meg at kroppen bare stritter i mot.
Lykke til og kos deg med tiden du har forran deg:)
Ja prøve å ikke bli for ivrig... Jeg brukte EL test hver mnd... Helt til samboeren min sa forrige mnd at vi skulle kutte det ut... Og da , når jeg ikke hadde anelse om når jeg hadde el....og tenkte heller ikke så mye på det så ble jeg faktisk gravid.. Fikk litt sjokk da[:-]