Tok "bare" 5 mnd

ToPrinser

Glad i forumet
å somle seg inn hit etter fødselen[;)][;)][;)]

Vet ikke helt hvor jg sal begynne[:)] Kan starte med at lillemann kom omsider 8 mai, da 14 dager over termin. Fødselen gikk vel bra mener jg å huske,begynte å få rier dageb før på selveste bursdagen min[:)] Han var 3930 g og 53 cm lang og innen han var 3 mnd hadde han rundet 9 kg,så dette er en gutt med matvett uten like[:)][:)]

Ellers så er det ganse så hektisk med to stk barn,føles som jg driver bhg non ganger[:D][:D] to er som 10 er det ingen tvil i...

Mohid er skikkelig 3 år (bør vel si alt),orntlig barnehage gutt. Sluttet med bleier for ca to mnd siden,gikk over all forventning.... Smokkene skal leveres til nissen[;)][;)]

Alt i alt nyter vi tiden og koser oss masse...

Hvordan går det m alle dere og 3 åringene????

Heia!

Gratulerer nok en gang m en herlig gutt!

Er ikke her så ofte mer desverre..

Men kan fortelle at Benjamin har blitt en riktig så stor og selvstendig gutt. Smokken slutta vi med ved barnehagestart i begynnelsen av august. Masa aldri etter den etter at den forsvann bare en dag med litt snakk om at butikken ikke selger smokker til en så stor gutt. Så ut t å godtta d. ;)
Bleien forsvann noen uker etter bhg-oppstart... tror d va stas å følge etter firåringene inn på do og se at d e slik man gjør d når man er stor gutt.
Tre dager etter bleieslutt på dag var også bleien borte om natta. Har kanskje hatt tre-fire uhell siden den gang, men d tåles med tisselaken og vaskemaskin.

PPT har vært å observert ham i forrige uke, og nå sitter vi å venter på innkallelse t møte. Er spent på hva de har å si..

Om halvanna uke skal vi t sykehuset i Ålesund å få sjekket om d hullet på hjertet har forandra se noe siden sist.. å muligens få klarlagt om d er noe å gjøre me.

Å i dag ble vi registrert hos St. Olavs.. så nå venter ei spennende tid. Skal ringe inn mens som mest sannsynlig er i neste uke, og da er det oppstart m medisiner som går over to sykluser.
Hun nevnte noe om at det muligens blir UL-egguttak rundt den 11 des.
Har ikke helt sunket inn dette hos meg enda.. men jeg føler det kan bli en lang og hard prosess. Hormonene har jeg alt fått kjenne på kroppen, og jeg bare håper kroppen og hodet klarer å holde seg i gang videre.

Kjenner jeg stresser for mye og har fått beskjed om å roe meg ned.. både på jobb å privat, men d er ikke lett.
Har fått en del stress-relaterte plager så jeg bør nok høre etter....

Håper alle har det bare bra, for det har vi t tross for alt! :)

Back
Topp