Togtur med de minste.

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Hvordan har det gått og hvor lenge har dere vært på toget?




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snuppa har kjørt tog tre ganger. To ganger i Manchester da ho var 7mnd og en gang for to måneder siden. Ho satt i vogna si, og det gikk bra. Ho var litt urolig og ville ut av vogna. Var bare 15minutter, så ikke lange turen.


Sent from my iPad using BV Forum
 
bare tur retur oslo og så lenge jeg kan slippe tar jeg ikke den turen igjen ;)
spørs nok veldig på selve toget tror jeg, hun satt fint nok i trilla, problemet var bare at vi sto i gangen ved dørene og veldig liten plass + at det ikke føltes så sikkert

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Vi skal ta tog i påska i 3-4 timer :p spent på den;) skal sitte i familievogna da.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Esther og jeg tok toget i forrige uke.
Turen til Mo gikk fint. Hun kjeda seg nok litt, men fikk lov å bevege seg litt rundt i vognen.
Men på retur måtte vi sitte bakovervendt, og da gikk det ikke lange stunden før hun ble kvalm og spydde.
Siden hun i tillegg ikke var i form, og knapt hadde sovet natta før så sovna hun av og sov de to siste timene hjem.
Turen tok knappe 3 timer.
 
Esther og jeg tok toget i forrige uke.
Turen til Mo gikk fint. Hun kjeda seg nok litt, men fikk lov å bevege seg litt rundt i vognen.
Men på retur måtte vi sitte bakovervendt, og da gikk det ikke lange stunden før hun ble kvalm og spydde.
Siden hun i tillegg ikke var i form, og knapt hadde sovet natta før så sovna hun av og sov de to siste timene hjem.
Turen tok knappe 3 timer.

isj da det var da ikke noe hyggelig.......

men du, bor du i nærheten av Mo?? kjenner du til Kjempheia????
 
Esther og jeg tok toget i forrige uke.
Turen til Mo gikk fint. Hun kjeda seg nok litt, men fikk lov å bevege seg litt rundt i vognen.
Men på retur måtte vi sitte bakovervendt, og da gikk det ikke lange stunden før hun ble kvalm og spydde.
Siden hun i tillegg ikke var i form, og knapt hadde sovet natta før så sovna hun av og sov de to siste timene hjem.
Turen tok knappe 3 timer.
Oki. Da er det kanskje ikke så rart hun ble dårlig. Godt hun sov så mye da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei bor i Bodø, men har vært mye på Mo siden slekta bor der.
Har ikke hørt om Kjempheia nei.

hmmm så vidt je forstår skal det ikke være så langt unna Mo, sjefen min er oppvokst der ama, og slik jeg skjønner det så var liksom Mo tettstedet de var på i helgene o.l
 
Ser det står noe om et skytterlag på linken jeg ga deg, men om du trygger på flyfoto se du et gårdsbruk med en markør på, og på den står det Kjempheia.
 
Back
Topp