Glad70
Forumet er livet
...er visst ikke vesla riktig moden for enda. Har akkurat vært inne og satt på pysjgenseren, som hun tok av seg før hun sovnet.[8D] Og hun ligger for det meste oppå dyna, så da er det jo greit å ha pysjen på.
Synes jeg har sett dette før også, fikk nesten litt deja vu her.[;)] Merkelig hvor like barn er, når det kommer til stykket.[:D]
Synes jeg har sett dette før også, fikk nesten litt deja vu her.[;)] Merkelig hvor like barn er, når det kommer til stykket.[:D]