Todelt pysj...

Glad70

Forumet er livet
...er visst ikke vesla riktig moden for enda. Har akkurat vært inne og satt på pysjgenseren, som hun tok av seg før hun sovnet.[8D] Og hun ligger for det meste oppå dyna, så da er det jo greit å ha pysjen på.

Synes jeg har sett dette før også, fikk nesten litt deja vu her.[;)] Merkelig hvor like barn er, når det kommer til stykket.[:D]
 
ORIGINAL: Ihne

Haha[:D][:D]

Her fungerer todelte pysjer utmerket[:D]  Ingen som kler av seg her.


Nei, den perioden går jo over igjen. Eller har de aldri gjort det?
 
ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: Ihne

Haha[:D][:D]

Her fungerer todelte pysjer utmerket[:D]  Ingen som kler av seg her.


Nei, den perioden går jo over igjen. Eller har de aldri gjort det?


Mine har ikke vært så ivrig på å kle-av-seg-pysjen igrunn[8D]

Det er verre på dagtid, eldstemann foretrekker å sprade rundt i bare trusa[8D]


Ja, det hender de går lettkledd inne her også. Gjør ikke noe det da, det er det som er å være barn.[:)]
 
[:D]

frøkna her kler av bade todelt og hel.... tror faktisk den hele "røyk" først da den hobbyen starta[8D]
 
ORIGINAL: pupple

[:D]

frøkna her kler av bade todelt og hel.... tror faktisk den hele "røyk" først da den hobbyen starta[8D]


Hun hadde en periode hvor hun var ivrig på å åpne de hele pysjene, særlig de med trykknapper. Og det hendte vel den var delvis av i hvertfall, men kan ikke huske om hun har tatt den helt av (jeg husker Isabelle gjorde det, ble litt overrasket første morgenen når vi fikk den i hånda[:D]).

Todelt pysj har vi begynt med først nå i det senere. Dvs., hun har visst en fra før også når jeg tenker meg om, men den har korte armer, og veldig trang halsringning, så er vel litt vanskeligere å få av.[;)]
 
Her går det veldig greit. Gaute hadde en pysj som han tok av, men den var hel. Odin har enda ikke tatt av seg noe han.

Gaute har faktisk mer eller mindre sluttet å bruke pysj. Han vil ligge i trusa som pappa sier han[8D][8D] Han er også blitt mye flinkere på å beholde dyna på etter at han slutta med pysj.
 
ORIGINAL: camika

Her går det veldig greit. Gaute hadde en pysj som han tok av, men den var hel. Odin har enda ikke tatt av seg noe han.

Gaute har faktisk mer eller mindre sluttet å bruke pysj. Han vil ligge i trusa som pappa sier han[8D][8D] Han er også blitt mye flinkere på å beholde dyna på etter at han slutta med pysj.


Isabelle bytter på hun, mellom nattkjole, pysj og bare truse. Hun justerer jo dyna selv etter behov, men vesla klarer ikke å beholde dyna uansett temperatur/klær, så jeg synes det er greit at hun har på pysj i det minste. Hun sover jo fortsatt inne hos oss, og der er det gjerne litt kaldere enn på rommet til Isabelle.
 
Back
Topp