Toddlersele

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Vi venter vår andre nå i høst, og mannen han snust litt på ideen om å investere i en søskenvogn. Jeg tror derimot ikke at han som blir to når nestemann kommer vil være spesielt interessert i å sitte i vogn, ha maser jo allerede nå om å få gå mest mulig :)

Men kunne vært greit å ha en toddlersele på lur, når han blir sliten. Han veier allerede godt over 13kg så den må tåle litt ;)

Noen anbefalinger?

Vår eldste var blitt 20mnd da lillebroren var født og vi klarte oss fint uten søskenvogn. :)

Vi har SoulSling toddler sele, som er en sele laget av sjalstoff og tre forskjellige spenner man kan stramme slik at den passer perfekt. Den er fast inventar og bekken av både meg og manne(hovedsaklig mannen når de drar til barnehagen)IMAG2559_1.jpg

Vår eldste var blitt 20mnd da lillebroren var født og vi klarte oss fint uten søskenvogn. :)

Vi har SoulSling toddler sele, som er en sele laget av sjalstoff og tre forskjellige spenner man kan stramme slik at den passer perfekt. Den er fast inventar og bekken av både meg og manne(hovedsaklig mannen når de drar til barnehagen)Vis vedlegget 224046
Så praktisk! Er det noe dere har fått sydd eller kjøpt som sele? (Gjerne med hint om pris så jeg vet hva jeg må sette av ;) )

Vi hadde en Beco Butterfly til eldste. Kjøpte den da han var ca 4 mnd og brukte den innimellom frem til han var ca 2 (da ville han ikke mer). Tror den muligens ikke passer så bra for enda større barn. Men da var jeg i en butikk i Oslo som heter Bæreglede sammen med ungen, og der fikk man utrolig god hjelp!! Helt fantastisk! De så an meg og ungen og hva som passet oss utifra at jeg ikke ville ha sjal, men sele osv. Og siden mannen ikke ville bære ble det ikke noe til at han ble med. Sjekk ut siden her https://www.bereglede.no/ står også et sted der om hva som egner seg i de forskjellige aldrene. Hvis den fortsatt ligger der den lå så er det rett på nedsiden av St.Hans-haugen så er verdt turen dit :)

kan anbefale en tur på Bæreglede jeg og. Mange merker har egne toddlerseler (tula, Lennylamb, angelpack eksempelvis), og du kan og få sydd selv (goklumpen og rabbagasten er norske, finnes mange) :)

Takker for tips :) får ta en titt innom fb og finne tid til en Oslotur og sjekke ut den butikken. ^^

Vi har Tula toddler, den selges på diverse norske nettbutikker. Bæreglede har den ikke, men er du i Oslo kan du låne en av Oslo sling library og teste.

Vi har Tula toddler, den selges på diverse norske nettbutikker. Bæreglede har den ikke, men er du i Oslo kan du låne en av Oslo sling library og teste.
Oj, de hadde jeg ikke hørt om før. Men ser de har en del workshops i tillegg! Spennende :) takk igjen for tips!

Back
Topp