Tobias har kommet til verden❤️

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Onsdag den 14 på morgen følte jeg meg ikke i form. Og kl 17 dro vi til føden pga symptomer på svangerskapsforgiftning. Der ble jeg dårligere form og lagt på intensiv. 22.59 kom prinsen med hastesnitt❤️ Selve snittet gikk rolig for seg og det var en positiv opplevelse. Jeg ble dårligere form på natten og ble på intensiv frem til natt til fredag. Nå er formen blitt veldig mye bedre, og vi storkoser oss! :D I morgen drar vi hjem :)

Åååååå, gratulerer så mye!!! Kjempestas!! Legg gjerne ut et bilde av gromgutten! Godt å høre at alt ha gått bra!

Gratulerer så masse! :)

Onsdag den 14 på morgen følte jeg meg ikke i form. Og kl 17 dro vi til føden pga symptomer på svangerskapsforgiftning. Der ble jeg dårligere form og lagt på intensiv. 22.59 kom prinsen med hastesnitt❤️ Selve snittet gikk rolig for seg og det var en positiv opplevelse. Jeg ble dårligere form på natten og ble på intensiv frem til natt til fredag. Nå er formen blitt veldig mye bedre, og vi storkoser oss! :D I morgen drar vi hjem :)
Gratulerer så mye å så flott at du fikk en positiv opplevelse tross litt dramatikk. Heldig at dere slapp så lenge på sykehus. Hvor stor var han da?

Gratulerer så mye :) Kos dere :)
Har også hatt hastesnitt som en god opplevelse :)

Gratulerer så masse med gutten :D kos dere en hel hau !

Gratulerer så mye!! :)

Back
Topp