Tobias hadde overnattingbesøk av krisander, med historien

ORIGINAL: Pastella

Hjelpes dette var medisin for å få tårene frem...

De spruter her å ja!!!

De er nydelige de to guttene våre som bor så alt for langt fra hverandre!!! Skulle så ønske at vi hadde bodd nærmere hverandre, men nå er det nå som det er!!! Var kjempekoseli Trine å være på besøk hos dere!!! Og dere er hjertlig velkomne til Tromsø!!!

Veien har vært lang ja for å få disse gulla, men så utrolig fine som de blei så var de verdt å vente på!!! Pleier å si at det var lang leveringstid!!!

Er visst ofte lang leveringstid på de beste "varene"[;)][:D]

Her kommer iallefall tårene! Historien til Krisander og Tobias er så nydelig. Tenk at det er mulig, termin i samme måned - og så født på samme dag!
Jeg har fulgt dere en stund nå (i smug![;)]) og visste godt hvem dere begge var da jeg kom over i termin i mai. Husker jeg tenkte at dette unner jeg dere begge så inderlig.

Dere er begge to flotte mennesker, og har hver deres nydelige gutt [:)]

Snufs![:(]For en fantastisk historie Trine!!Virkelig rørenes!!! 
Det er virkelig noen mirakel gutter ja!![:D]Tenk da å oppleve alt dette sammen,å bli gravid samtidig,å attpåtil føde på samme dag!Helt utrolig![:)]Korselig å sitte å mimre om dette da både nå og når guttene blir store![:)]Synd de bor så lang fra hverandre ja,men jeg er sikker på at dere er å blir flinke til å holde kontakten!Å de blir nokk veldig gode kamerater etterhvert![:)][;)]

Å den historien får virkelig tårene til å strømme her ! To nydelige gutter med to skjønne mødre ![:)]

Back
Topp