Tobarnsmor

JanneJenta78

Forumet er livet
Nei, jeg er ikke gravid igjen [;)]

Passer jentungen til ei venninne av meg nå. (Venninna mi skal opereres, så de skal bo hos oss et par uker.) Er passe hektisk må jeg si..iallefall siden det ikke skiller mer enn 10 mnder på jentungen og BA[;)] Men er koselig da! Morro å se hvordan de reagerer på hverandre..begge er enebarn. Har gått bra i dag da..var spent på hvordan hu ville reagere når mora reiste (hu kommer tilbake igjen på tirsdagen)...men så lenge hu fikk leke med lommeboka og kredittkortene mine så gikk det bra..hehe. Må tidlig krøkes vet dere [;)]

Tenkte meg en tur i åpen barnehage i morra..men det er en del logistikk, så spørs om jeg rekker det før det stenger..hihi. [;)] Ønsk oss lykke til!

Lykke til! Jeg vet åssen det er med 2 små, selv om det skiller 17 mnd på mine da. Sikkert enda værre med enda tettere. Man gjør noe hele tiden, man sitter aldri stille, men allikevel får man ikke gjort en dritt! Det er et stort prosjekt å komme seg ut av døra, men når man først har kommet seg avgårde så går det veldig greit. [:D]

så spennende da!!![;)] er nok uvant kan jeg tenke meg... det sies jo at en unge er som ingen og to er som ti... ikke at jeg har merka det no serlig da...[;)] men merker at jeg oftere kommer forseint til feks besøk el. lignende... vanskelig å beregne tid og klokke...[:)] men pytt pytt... [;)][:D]

Ja, da har du fått et lite innblikk i min hverdag! [:D]

Back
Topp