Toastmaster..

TouchOfVanilla

Glad i forumet
Har dere funnet ut hvem som skal være det?
Vi har liksom ingen i familien sompasser til å være det.. Sambo har en kompis, men han turte ikke[8D][:D]

Vi har valgt å ikke ha toastmaster. Har en bjelle som kan gå rundt til de som gjerne vil si noe [:)].

Vi har spurt en venninne av oss, og hun skulle tenke på det. Hun passer perfekt, det er bare at hun tør ta på seg den oppgaven[:)]

svigerfar skal være vår toastmaster[:D]. egentlig så trenger vi ikke,men ville gi han en "oppgave"[8D][:)]

ett vennepar av svigers skal være toastmastere. De var her på torsdag å fikk litt info. er han mannen som skal være toastmaster, hun damen skal ta seg av gavene å sånn at det blir gjort riktig.

Det er selvsagt ordnet, kunne ikke tenkt meg å vært uten. [:D]

Min onkel skal være vår.

Ene forloveren til min kjære ville mer enn gjerne.. Han hadde egentlig tatt jobben lenge før noe bryllup var bestemt [;)]
Så trengte ikke spør han engang!

ORIGINAL: benedicte85

stefaren min, hadde tenkt å leie en inn helt til jeg fant ut at det kostet 14 tusen[&:]

14 000???[:o][:o] Oi da...det var mye.Vi skulle og egentlig leie en,men han skulle ha 6000. Så vi ombestemte oss der ja[&:]

Vi skal ha en kompis av sambo, han var toastmaster hos noen venner av oss og klarte seg supert.

[:)][:)][:)]

Vi leier en, som er sanger i band, så for toastamster og liveband hele kvelden/ natta ble det 15 000

Vi skal ha ene tanten til sambo[:)]
Hun passer helt perfekt[:D]

Kunne aldri tenke meg å leie. føler d ville blitt så upersonlig eg[8|]

Hra spurt en kompis av samboer og han ville. Passer perfekt.

Ei venninne av meg skal være... Har spilt teater og revy sammen med henne i mange år. også har hun drevet endel med stand up... passa perfekt til en sånn jobb...

Back
Topp