Toastmaster *hjeelp og tips?*

Mamma Mø.

Forelsket i forumet
Ja, jeg fikk spørsmål om å være toastmaster i min tantes bryllup i sommer. Jeg har ikke bestemt meg enda, fikk beskjed om å tenke på det.. Det er jo en nokså stor oppgave føler jeg selv, tar det som et kompliment at hun spør meg såklart. Men må prøve å finne ut hvordan jeg vil gjøre det før jeg takker enten ja eller nei. [:)]

Men, da tenkte jeg kanskje noen av dere har noe tips, noe morsomme ting man kan gjøre eller bare noen ting dere kommer på fra et bryllup? Vitser, historier eller morsomme vrier?
Det skal jo være en rød tråd gjennom hele middagen når toastmasteren taler - tenkte egentlig å bruke morsomme/fine ordtak før hver person skal tale eller noe i den duren, da kan det jo bli litt av alt.. [8|]

Ja, dette ble langt [:D]

Var i et bryllup en gang hvor toastmasteren (en god venninne av bruden) hadde alt på rim. Hadde morsomme introer av alle som skulle tale, og siden det var på rim ble alt enda mer komisk [:)] Husker iallfall henne veldig godt, og hun klarte å holde den berømte "røde tråden" gjennom hele festen [:)]

Kult! Takk for tips [:)]
Men det er farmor som er "rimeren" i familien vår, tror nok talen hennes vil være sånn. Så jeg får tygge litt på den! [;)]

Ja, da blir det jo ikke like kult hehe [:D] Lykke til, og syns du skal takke ja uansett, du finner nok ut av noe gøy [:)]

Takk! [:D] Jo, jeg tror nok jeg blir å takke ja. Mulig det er jeg som har høyest forventning til meg selv - men det blir vel bra uansett tenker jeg [:D]

Hmmmm... prøve å ha en rød tråd gjennom det hele? Og ha noen små leker innimellom.. Var i et bryllup en gang hvor de hadde "pakke leken" Du begynner med gaven og gir den til en person og sier : gi denne gaven til mannen her inne med den største brystkassa, mannen må gi gaven videre til personen med det fineste smilet... osv osv OG gaven skal ende opp hos bruden ... Her velger du jo selv etter hva slags "publikum" du har.. Jeg hadde denne leken på en fest og hadde litt "grovere" ting..eks: damen med de største puppene.. osv..

Ikke dumt! [:D] Takk!

Back
Topp