Mamma Mø.
Forelsket i forumet
Ja, jeg fikk spørsmål om å være toastmaster i min tantes bryllup i sommer. Jeg har ikke bestemt meg enda, fikk beskjed om å tenke på det.. Det er jo en nokså stor oppgave føler jeg selv, tar det som et kompliment at hun spør meg såklart. Men må prøve å finne ut hvordan jeg vil gjøre det før jeg takker enten ja eller nei. [:)]
Men, da tenkte jeg kanskje noen av dere har noe tips, noe morsomme ting man kan gjøre eller bare noen ting dere kommer på fra et bryllup? Vitser, historier eller morsomme vrier?
Det skal jo være en rød tråd gjennom hele middagen når toastmasteren taler - tenkte egentlig å bruke morsomme/fine ordtak før hver person skal tale eller noe i den duren, da kan det jo bli litt av alt.. [8|]
Ja, dette ble langt [:D]
Men, da tenkte jeg kanskje noen av dere har noe tips, noe morsomme ting man kan gjøre eller bare noen ting dere kommer på fra et bryllup? Vitser, historier eller morsomme vrier?
Det skal jo være en rød tråd gjennom hele middagen når toastmasteren taler - tenkte egentlig å bruke morsomme/fine ordtak før hver person skal tale eller noe i den duren, da kan det jo bli litt av alt.. [8|]
Ja, dette ble langt [:D]