Toaletter ...

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Er så ekkle at jeg tror jeg skal dø hver gang jeg må på do -.-
Akkurat nå er jeg på camping i Sverige, så doen lukter jo litt her i bobilen og ikke er det noe bedre å gå på sanitæranlegget da det er folk rundt meg som sitter å driter og slikt. Jeg brekker meg så innst inn i margen at jeg blir flau :P
Her en dag måtte jeg sitte på do, lukke øynene igjen og holde meg for ørene for at jeg ikke skulle få brekninger, haha.. Og mamma holder på å le seg ihjel av meg, snill som hun er :P (kaster heldigvis ikke opp (enda), men sist gang begynte jeg å kaste opp etter uke 13)

Har dere noe dere aboslutt ikke klarer ?  

Jeg jobber foresten også i bhg og har en 2 åring hjemme, så tørking når de har vært på do og bleieskift ender også i at jeg brekker meg til den store gullmedaljen ;P

Klarer ikke bæsjelukt, jeg heller. Det er litt upraktisk når man jobber på småbarnsavdeling.. Er heldigvis så heldig at jeg bare kan holde meg for nesen og sende synderne videre til en annen. De begynner å bli vant med det nå. 

Hehe, kjenner meg igjen :) Kom på do en dag etter at samboer hadde gjort nr.2. Og jeg spydde, og jo mer jeg spydde og pustet der inne, kom meg jo ikke ut, for jeg spydde jo! Jo, mer spydde jeg....! Det var fælt!

Jeg klarer ikke bytte bæsjebleie på victoria, jeg brekker meg og kaster opp :( Stakkars lille jenta mi :( Bare jeg kjenner lukta brekker jeg meg :(

Haha, skal ikke være lett.. Enkelte dager klarer jeg ikke kjøleskaplukt heller. Det var et h******* uten like sist. Hver gang jeg lukka opp kjøleskap så brekte jeg meg og etter uke 13 så kastet jeg opp hver gang jeg åpnet et kjøleskap (bare i noen uker da) :P

Jeg klarte ikke kjøleskapslukt sist gang, brakk meg hver gang jeg åpnet kjøleskapet. Jeg kjenner tendensene nå også om morgenen, men det aller verste for meg både nå og sist er bosslukt! ÆSJ! 

Jobber i barnehage jeg og.. men ikke jobbet siden jeg fant ut at jeg var gravid..begynner i  ny jobb nå om 1.5uke...usj! Blir spennende å se om jeg takler bæsjebleiene nå ja.... :p 
Var på hytte og biltur for litt siden med utedo.. skjønner godt hva du prater om :p heheh

Back
Topp