To vogner?

Venteventetid

Flørter med forumet
Junilykke 2022
Hei!

Vi har kjøpt en ny bugaboo fox 3, men forventer å få en lang unge i mai/juni og bor nært skog/grusveier. Fått litt kalde føtter på valg av vogn mtp. grus og vinter. Har fått tilbud om å kjøpe en pent brukt emmaljunga duo edge 2019 til 2000 kr med lufthjul, som jeg også har skjønt at er god til lange barn. Kan det være greit med to vogner? Eller kommer vi til å klare oss bra med bugaboo fox? Har eventuelt tenkt at det kan være greit med en bhg-vogn på sikt eller vogn hos svigers siden vi er der mye. Hører gjerne deres erfaringer!
 
Ingenting i veien for å ha 2 vogner :D jeg har hatt 3 vogner samtidig og mer :hilarious:

jeg hadde slått til :) så kan dere se hvilken dere liker best og helelr selge den ene om det skulle virke overflødig.
 
Hei!

Vi har kjøpt en ny bugaboo fox 3, men forventer å få en lang unge i mai/juni og bor nært skog/grusveier. Fått litt kalde føtter på valg av vogn mtp. grus og vinter. Har fått tilbud om å kjøpe en pent brukt emmaljunga duo edge 2019 til 2000 kr med lufthjul, som jeg også har skjønt at er god til lange barn. Kan det være greit med to vogner? Eller kommer vi til å klare oss bra med bugaboo fox? Har eventuelt tenkt at det kan være greit med en bhg-vogn på sikt eller vogn hos svigers siden vi er der mye. Hører gjerne deres erfaringer!
Vi har hatt en hovedvogn, en bhg vogn som har stått fast i bgh og en hos bestemor som har hentet tidlig i bgh + passet mye ellers, veldig glad vi har sluppet å drage rundt på hoved vogna over alt:)

jeg hadde slått til:) emmaljunga edge er god på skogsvei/grusvei:)
 
Jeg har alltid hatt en hovedvogn, å en trille(bilvogn). Hovedvogna ble Bhgvogn med sistemann, de to eldste fikk brukt Bhg vogn da den tid kom
 
Vi har 2 som utfyller hverandre og våre behov :)

(eller har 3, men siste er kun en typisk trille til senteret som kan tas med inn på fly)
 
Back
Topp