To veldig tette?

Blir 2 år og 11 mnd mellom mine, ikke SÅ tette, men:) Hvor tette blir blir dine?

Jeg har en som bare er 5 mnd
Sniker fra september. Det går nok superfint, så lenge dere er innstilt på det ❤️ Har ei venninne som har tre tette - da har alle tilsvarende mellomrom mellom barna som du får med dine ❤️ Ca året og to mnd?

Vi har ei på 8 måneder, vi tenker at det bare blir positivt. Tungt i starten, men den perioden varer ikke akkurat så lenge i forhold til det hele :p

Sniker her.

Jeg har to tette. Hadde termin 23. november 2015 med eldste, men hun ble født 19. august, så 3,5 mnd for tidlig.

Med lillebror hadde jeg termin 12. november 2016, men han ble født 4. oktober.

Så det er 13,5 mnd mellom fødselsdatoene, men under ett år mellom termindatoene. Så eldste var i praksis bare 10,5 mnd da yngste ble født

Mini her er 8 mnd. :love7

Jeg venter ikke to tette denne gangen men jeg har en 2016 baby og 2017 baby som det skiller 13 måneder mellom, nå i dag så er de verdens beste venner og eldstemann som var 1 år gammel når lillebror kom forelsket seg med en gang i den babyen og hjalp til med alt, og hun delte gjerne med seg med sin mamma så lenge hun fikk løpe og hente smokken og gi han kos en million ganger om dagen :Heartred
Det kommer til å gå bra, de kommer alltid til å ha hverandre :love7

Back
Topp