To ultralyder

pink86

Blir kjent med forumet
Har fådd time til ultralyd den 9.september, men da kan det hende at sambo ikkje e heime, så han har bestillt privat ultralyd i neste uke sånn at han kan få være me [:)]

Trur dåkker at det gjør nåkka at eg har to ultralyda? Kan jo hende at det e litt tili å se kor langt eg e på vei i neste uke.

Jeg har allerede hatt 2 ultralyder og skal på min ordinære 21. september. Det går helt fint å ta flere ultralyder, lykke til:-)

Jeg leste om det i går.. jeg har allerede hatt to og skal ha ordinær UL den 3. september.

Ett sted st det at det ikke var å anbefale for mange, de er ikke sikre men de påsto at det var etter en undersøkelse [flere gutter] blant de som fikk tidlig UL.. [RETTELSE: det var fler venstrenehedte - står i boken PÅ VEI av Gro Nylander]
Det hørtes jo itt tynt ut synes jeg siden kjønnet er jo bestemt utfra sædcellen?!?
De skrev også at det ikke var bevist men d antok at strålingen var liten, men kunne påvirke de kommende eggcellene hos jentefostre.

Jeg ringte en jeg kjenner som er jordmor og hun sa at det ikke var noe å bekymre seg for!
Hos noen må de jo ha sesiell god oppfølgning pa sykdom hos mor eller barn og de forstrene har ikke påvist uregelmessigheter som følge av UL.

Både med snuppa og denne her har jeg hatt fleeere ULer. Pga komplikasjoner og en` nå med denne spiren :)

Så at det kan være skadelig for babyen tror jeg ikke noe på. Min søster hadde UL hver uke i ett par mnd hun pga komplikasjoner, så kan ikke være mye skadelig da nei.

jeg har hatt 4 eller noe jeg[8D] pga usikker termin osv første gangen så han ikke noe..så måtte tilbake! etter det var det oppfølging..også har jeg hatt en privat

Back
Topp