TO uker igjen til termin!!!

Endelig :-)

Blir kjent med forumet
Nå merker jeg at alvoret så smått begynner å sette inn her! Herregud, disse månedene har gått så FORT! Men selv om det å føde sikkert er vondere enn jeg greier å forestille meg, så greier jeg likevel ikke å la vær å tenke på hvor HELDIGE vi er som får oppleve en så fantastisk begivenhet som det må være å føde sitt eget barn. Så jenter, MASSE lykke til oss alle i tiden fremover

Vet du, jeg kan med hånden på hjertet si at det IKKE var så vondt som jeg trodde det skulle være!!! Så pust ut og bare gled deg (jada, det er jo vondt, men ikke så vondt liksom..) ((synes jeg da)) Jeg tror at om man er åpen og positivt innstillt og vet at en fødsel er unik, man vet jo aldri hvordan den blir! så går det mye bedre enn om man gruer seg - dvs spenner seg og trekker sammen muskler som skal være myke, åpne og som jobber på instinkt!! 

Stoor klem til deg - dette går kjempebra! 

Og jeg har 3 uer og 2 dager til termindatoen:D weee

Grattis!! Gleder meg til å være 38 uker på vei jeg også, foreløpig synes jeg det er greit å ha et par uker igjen, må få ladet opp til denne fødselen;-)

Gratulerer med 38 uker,og lykke til med innspurten :)

Ja det blir nok det vondeste du har opplevd,men også det mest magiske og viktigste du har gjort :)
Trodde det kom til å bli heeeelt annerledes.
Var på en måte ett instinkt som tok over hos meg,og jeg var rolig og balansert hele veien.

:) Nå er det bare innspurten igjen.
Som mange sier, det er vondt, men ikke så vondt. Bare husk å fokusere på å puste og slappe av. Og mellom riene får du pauser. Husk å nyte pausene :)
I mitt tilfelle opplevde jeg også at det er sant at når barnet kommer ut så glemmer du at det var vondt. Adrenalinet fikk meg til å føle meg ganske opplagt etterpå :) Sov bare en time den natten, på hotellrommet,  og var fornøyd med det :D

Lykke til, dette går bra :)

Gratulerer med 2 uker igjen til terminen:D Lykke til på den siste innspurten og nyt de siste dagene som gravid;)
Her er det 1 uke igjen til terminen, satser på at lillegutt tenker seg ut straks nå selv om at det er ingenting som tyder på det ennå.

Ja, tenker jeg skal fokusere på å jobbe med å bevare roen og ellers bare ta det som det kommer.  Håper og tror det skal bli en minneverdig og fin opplevelse!

Ehh...en annen ting..den tickeren min viser jo feil antall dager igjen! Jeg har jo 11 dager igjen til termin! Noen som vet hvordan jeg kan endre det? Eller kanskje det rett og slett ikke spiller noe rolle lengre siden lillegull kan komme når som helst likevel;-)

Back
Topp