To ting..

Citti

Forumet er livet
1: Hvordan er det å kjøre fra oslo til sandefjord? Lettere med tog?

2: Kan man kjøpe biletten PÅ toget?

(nei, tar ikke ofte tog![:D])

Det kommer jo litt ann på hva du mener med enklere???Hvis du ikke liker å kjøre bil, eller er veldig dårlig til å finne frem, ville jeg nok tatt toget. Dessuten så kommer du ganske midt i byen.Ser det er noen som skal møtes i Sandefjord i morgen ved Mcèrn, og da er det ca ti min å gå fra togstasjonen.

Ang bil så er det veldig lett skiltet og det ligger ikke langt fra E 18. Tar ca 1,5 time fra Oslo...

ORIGINAL: Tulla84

Det kommer jo litt ann på hva du mener med enklere???Hvis du ikke liker å kjøre bil, eller er veldig dårlig til å finne frem, ville jeg nok tatt toget. Dessuten så kommer du ganske midt i byen.Ser det er noen som skal møtes i Sandefjord i morgen ved Mcèrn, og da er det ca ti min å gå fra togstasjonen.

Ang bil så er det veldig lett skiltet og det ligger ikke langt fra E 18. Tar ca 1,5 time fra Oslo...

Hmmm.. er IKKe flink å finne fram, men liker best å kjøre bil.. Hehe..
Tar kanskje toget da, så slipper jeg tenke på parkeringsplass.. Aner ikke hvordan det er der..

ORIGINAL: FebruarGullet

hva er tog ?[8|]

Tog= framkomstmiddel på skinner. (riktig forklart?)

ORIGINAL: Citti

ORIGINAL: Tulla84

Hmmm.. er IKKe flink å finne fram, men liker best å kjøre bil.. Hehe..
Tar kanskje toget da, så slipper jeg tenke på parkeringsplass.. Aner ikke hvordan det er der..

Det er endel enveiskjørte gater...Umf. Ville tatt toget.Det er nok enklest...

Ja, da blir det tog.
Takk![:D]

Kan jeg kjøpe billett på toget?

ORIGINAL: Laban og Eilin

vil ikke du være med da tulla84????[:)]

Man kan betale med kort på toget. Hvis man har Visa kort. (ikke elektron)

Back
Topp