Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Datteren min er 10 mndr nå og mannen min og jeg planlegger å sette igang prøverørsforsøk nr 2. Er vi heldige så får vi satt igang til høsten.
Blir jeg gravid da så blir det ca 2- 2,5 år mellom barna.
Noen som har to såpass tette? Angrer dere eller er dere fornøyd?
Nå har jeg ikke fått min ennå, men blir 21mnd her..
Planen var ca 2-2,5 år, satt bare litt før..
Jeg synes det er en flott forskjell jeg, er nok litt travelt ja, men alt med sine fordeler og ulemper uannsett.
Har vokst opp med 2,5 års forskjell, FLOTT!
2 år og 3 mnd i mellom her, og det fungerer supert. Ingen sjalusi så langt, og storesøster er veldig opptatt av lillebror.
Man begynner såpass "på nytt" at jeg ville ikke hatt noe mer i mellom, heller kortere, fordi da husker man og er innstilt på hvordan det er å ha et spebarn.
Men det er sikkert fordeler og ulemper med alle aldersforskjeller.
Men det er tungt å gå gravid mens man har en man fortsatt bærer endel(det gjorde jeg med min), men det blir en vane.
det er 2 år mellom mine og det har gått veldig bra[:D] er litt slitsomt innimellom, men kunne ikke vært foruten heller. når man ser hvor glade de er i hverandre. de leker og koser seg veldig sammen,
har ikke vært noe spes sjalusi heller...
har 15mnd mellom mine - og de har mye glede av hverandre og hadde jeg kunnet velge en gang til ville jeg ha gjort d på samme måte! Litt stress og mye jobbing er d jo til tider, men d tror jeg d er med 2 barn uansett alder!