To tette?

Pedal

Gift med forumet
er det noen andre her som får to tette?
Jeg er fortsatt i permisjon, og er litt satt ut av å være gravid igjen.
 
Blir ikke så veldig tette, 22 mnd, men er 5 år mellom eldste og minsten, så blir litt annerledes med to bleiebarn sammtidig :)
 
Jeg har en på 22 mnd nå. Så blir ikke akkurat tette, men håper veldig på at vi skal slutte med bleie før babyen kommer :) da slipper vi to bleiebarn. Haha
 
Har en som fylte ett i slutten av september, så de blir tette :) også litt sjokkert over å være gravid igjen, og sliter litt med dårlig samvittighet overfor jobben (selv om jeg vet jeg ikke burde). Hvor gammel er din?
 
Jeg har to tette fra før. De er det 14 mnd mellom. Verst i starten da de var babyer samtidig, men nå har de godt utbytte av hverandre :) de fyller 6 og 7 år når lille nøtta blitt født.
 
Her blir det også 22 mnd mellom og jeg syntes vi er helt crazy :p :hilarious:
 
Her blir det også 22 mnd mellom og jeg syntes vi er helt crazy :p :hilarious:


Har hørt om så mange som gjerne kun har 1 år i mellom, så da føler jeg 22 mnd ikke er så gale :p men tiden vil vise! :p
 
Sniker fra juni.
Har ei som er født i februar 16.. Føler med deg, syntes det er tøft til tider :)
 
Her blir det 18 mnd i mellom. Veldig spent på hvordan det blir. Har perm i to uker til (80%). Pluss 5 uker ferie etter det. Begynner å jobbe etter nyttår. Gruet meg til å fortelle om ny graviditet, pluss at vi har fått ny sjef. Men spira er planlagt, så vi gleder oss :D
 
Her blir det 18 mnd i mellom. Veldig spent på hvordan det blir. Har perm i to uker til (80%). Pluss 5 uker ferie etter det. Begynner å jobbe etter nyttår. Gruet meg til å fortelle om ny graviditet, pluss at vi har fått ny sjef. Men spira er planlagt, så vi gleder oss :D

Samme her... Skal tilbake til jobb i januar. Gruer meg til å fortelle, men samtidig gruer jeg meg like mye til å være borte fra jobben igjen. :oops:
 
Hvis alt går bra blir det 13 mnd mellom dem. Mini ble født i juni i år ;) Men har vært gjennom det før, har to tette til med også 13 mnd mellomrom. Veldig slitsomt en periode, men det går over. Dem er nå 11 og 10 år :)
 
Hvis alt går bra blir det 13 mnd mellom dem. Mini ble født i juni i år ;) Men har vært gjennom det før, har to tette til med også 13 mnd mellomrom. Veldig slitsomt en periode, men det går over. Dem er nå 11 og 10 år :)

Det er hakket tettere enn mine. Har du noen gode tips på hvordan gjøre den veldig slitsomme perioden litt mindre slitsom?
Alt for tidlig å planlegge for mye allerede, men det eneste jeg hører om to tette er jo nettopp at det er slitsomto_O
 
Det er hakket tettere enn mine. Har du noen gode tips på hvordan gjøre den veldig slitsomme perioden litt mindre slitsom?
Alt for tidlig å planlegge for mye allerede, men det eneste jeg hører om to tette er jo nettopp at det er slitsomto_O

Får ikke to tette, men bæresjal skal vist være tingen for mange ;) jeg elsket å bære selv når jeg jenta mi var liten. Vi bærer fortsatt, men på langt nær like mye :)
 
Jeg har 2 tette. Er nøyaktig 12 mnd og 7 dager mellom de :)
 
Back
Topp