To tette

Helt perfekt. Vi ønsket tre tette:) eldste er nå 3,5 år :) hvor mange barn har du? :)
Så godt å høre! :) Skal du ha de to eldste i barnehage når minstemann kommer? :)
Jeg har ei fra før, hun er 13 mnd nå så blir ca 21 mnd mellom :)

Hehe, ser den! Blir sikkert godt å jobbe litt mellom "slagene" ;) Jeg skal være hjemme sammen med frøkna til august, da hadde vi tenkt at hun skulle begynne i barnehage, men vi er litt usikre nå som jeg skal være hjemme enda ett år :)

Har du ulønnet permisjon nå? Hvordan blir dette i forhold til oppsparing av foreldrepenger? :)

Jeg har en jobb hvor jeg kan ta ut svangerskapspenger. Fra midten av april fram til barnehagestart har vi ikke noe planlagt pass (bortsett fra vår ferie) så har muligheten til å "takke for meg igjen" allerede da. Men vi får se hvordan formen er. Du er heldig som får vært hjemme så lenge. <3

Jeg fikk sistemann for 7 mnd siden å hun var nr 3 :) de to første mine er gutter så de har kjempe mye glede av hverandre. Det er 19 mnd mellom de og 18 mnd mellom han mellomste og hun minste :) Jeg har alle 3 barna hjemme siden jeg uansett har permisjon fra jobben :) har din begynt i barnehage?

Har du ulønnet permisjon nå? Hvordan blir dette i forhold til oppsparing av foreldrepenger? :)

Jeg har en jobb hvor jeg kan ta ut svangerskapspenger. Fra midten av april fram til barnehagestart har vi ikke noe planlagt pass (bortsett fra vår ferie) så har muligheten til å "takke for meg igjen" allerede da. Men vi får se hvordan formen er. Du er heldig som får vært hjemme så lenge. <3
Har ikke hatt fast jobb, så er vel arbeidsledig (syns det hørest så felt ut :p). Jeg kommer ikke til å greie å tjene meg opp til foreldrepenger når det ble sånn :) Hadde egentlig tenkt å jobbe fra august av, men nå har ikke det noen hensikt :) Greit å ha muligheten for å ta ut svangerskapspenger da og ikke sykemelding :)

Jeg fikk sistemann for 7 mnd siden å hun var nr 3 :) de to første mine er gutter så de har kjempe mye glede av hverandre. Det er 19 mnd mellom de og 18 mnd mellom han mellomste og hun minste :) Jeg har alle 3 barna hjemme siden jeg uansett har permisjon fra jobben :) har din begynt i barnehage?
Hvordan fungerer det å ha de hjemme alle sammen? :) Nei, hun skulle egentlig begynne i august, men nå er vi veldig usikre siden jeg skal være hjemme et år til :)

Det fungerer veldig bra så om du har muligheten vil jeg absolutt anbefale deg å prøve:) det er mer hektisk med 3 hjemme enn det var med 2 men jeg er veldig glad for at vi har muligheten til å ha de alle hjemme :)

Har ikke hatt fast jobb, så er vel arbeidsledig (syns det hørest så felt ut :p). Jeg kommer ikke til å greie å tjene meg opp til foreldrepenger når det ble sånn :) Hadde egentlig tenkt å jobbe fra august av, men nå har ikke det noen hensikt :) Greit å ha muligheten for å ta ut svangerskapspenger da og ikke sykemelding :)
Aha! Men når barna blir voksne kommer du aldri til å angre på at du var uten arbeid denne perioden. :-) De er bare små en gang. Og foreløpig så er de jo ikke den store utgiftsposten. :)

Det fungerer veldig bra så om du har muligheten vil jeg absolutt anbefale deg å prøve:) det er mer hektisk med 3 hjemme enn det var med 2 men jeg er veldig glad for at vi har muligheten til å ha de alle hjemme :)
Eneste som bekymrer meg litt er at hun er et litt krevende barn :p Leker seg ikke mye alene og det er til tider vanskelig å få laget mat og lignende :) Men dette kommer seg kanskje i løpet av dette året :) Kan jo ikke forvente allverden av en ettåring heller :) Skulle virkelig ønske at jeg kunne ha begge hjemme :) Kjenner jeg får dårlig samvittighet av å ha henne i barnehagen for å være hjemme med minsten.. det hadde vært noe annet om hun allerede gikk i barnehage

Aha! Men når barna blir voksne kommer du aldri til å angre på at du var uten arbeid denne perioden. :) De er bare små en gang. Og foreløpig så er de jo ikke den store utgiftsposten. :)
Er det jeg og tenker! :) For meg er det faktisk viktigere enn å kunne ha masse penger på konto :) Men forstår også godt at det ikke er alle som har muligheten, rent økonomisk :)

Han mellomste min er veldig mammagutt å var heller ikke veldig selvstendig ( om man kan bruke det ordet) men det gikk seg fint til etterhvert å babyen sov mye i førsten så vi fikk jo en myk overgang, den største utfordringen min var at jeg hadde keisersnitt så det var vanskelig de første 6 ukene siden jeg ikke kunne løfte men alt går å det er for en kort periode. Jeg føler at jeg har fått mye igjen for å velge å ha de hjemme :) vi har heller ingen til å være barnevakt så det er bare min mann og jeg som har barna :) hvor er du fra? :)

Han mellomste min er veldig mammagutt å var heller ikke veldig selvstendig ( om man kan bruke det ordet) men det gikk seg fint til etterhvert å babyen sov mye i førsten så vi fikk jo en myk overgang, den største utfordringen min var at jeg hadde keisersnitt så det var vanskelig de første 6 ukene siden jeg ikke kunne løfte men alt går å det er for en kort periode. Jeg føler at jeg har fått mye igjen for å velge å ha de hjemme :) vi har heller ingen til å være barnevakt så det er bare min mann og jeg som har barna :) hvor er du fra? :)
Så utrolig herlig å lese! Nå kjente jeg at jeg fikk troen på at dette kommer til å gå bra :) Man kan jo selvsagt aldri vite hvordan babyen blir da, men sist hadde vi sovebaby i seks uker, deretter var det mye gåing :) Men har tenkt å kjøpe sjal, da kan jeg bære babyen samtidig som jeg leker med storesøster :) Her jobber mannen turnus, så er nødt til å greie meg selv i fire uker :) Men har heldigvis familie ikke så langt unna :) Er fra sunnmøre :)

Du kommer sikkert til å klare deg helt fint:) å du vil nok være mer trygg på det å ha baby i hus nå enn når du kom hjem med den første babyen :) lykke til å nyt den fantastiske tiden med baby i magen :)

Du kommer sikkert til å klare deg helt fint:) å du vil nok være mer trygg på det å ha baby i hus nå enn når du kom hjem med den første babyen :) lykke til å nyt den fantastiske tiden med baby i magen :)
Alt vil nok følest litt tryggere ja :) Takk for det! :)

Nå vet ikke jeg om jeg er gravid eller om det er noe rart med testene (tester positivt men det er etter det har gått en stund!)
Men om jeg er gravid nå igjen så blir det bare 11 mnd mellom den minste og magen, og faktisk bare 26mnd (2 år og 2mnd) mellom største og magen!!! I tillegg er jeg alenemamma !! :-O

Nå vet ikke jeg om jeg er gravid eller om det er noe rart med testene (tester positivt men det er etter det har gått en stund!)
Men om jeg er gravid nå igjen så blir det bare 11 mnd mellom den minste og magen, og faktisk bare 26mnd (2 år og 2mnd) mellom største og magen!!! I tillegg er jeg alenemamma !! :-O
Oi, det blir nok hektisk, men tenk så mye glede de vil få av hverandre :D

Vi har 18 mnd mellom våre jenter :) og får nå 21 mnd mellom de 2 yngste om alt går bra :) jeg synes at det er supert! De har så mye glede av hverandre <3 <3

15 måneder mellom minste og spira, og 3,5 år mellom eldste og spira. Så her blir det veldig tett

Back
Topp