To tette

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Flere her som skal ha to tette? :) Her blir det 21 mnd mellom, og jeg kjenner at det gjør meg både glad og litt spent :p Tror det blir hektisk, men og veldig koselig! Kjenner og på litt dårlig samvittighet ovenfor jenta vår som ikke får ha mamma og pappa for seg selv en liten stund til.. Flere som tenker sånn eller er jeg helt teit? :p Vet jo at de mest sannsynlig kommer til å ha mye glede av hverandre resten av livet! :) Spent!

Jeg er bare i uke 5 i mitt første svangerskap, men tenker at hvis alt går bra denne gangen vil jeg ikke begynne på prevensjon etter fødsel. Selv er jeg attpåklatt, og når jeg var barn savnet jeg å ha søsken nærmere min egen alder.. :)

Jeg har 22 Mnd mellom mine to første, som er født i 2009 og 2010, så fødte jeg i mai i år og tror jeg ska ha i september igjen så da blir det 15 Mnd mellom de to yngste

26 mnd mellom mine to første og 27 mnd mellom nr 2 og 3 :)

Bare gode erfaringer med to tette siden dere gjør det igjen eller? :D
Ja, jeg kunne ikke tenkt meg noe annet! :D Jentene mine leker fint sammen, og jeg syns det er deilig å bli ferdig med babytiden tidlig. Begge får også all den oppmerksomheten de trenger, og det er helt fantastisk å se bådet de har knyttet. ❤️

Ja, jeg kunne ikke tenkt meg noe annet! :D Jentene mine leker fint sammen, og jeg syns det er deilig å bli ferdig med babytiden tidlig. Begge får også all den oppmerksomheten de trenger, og det er helt fantastisk å se bådet de har knyttet. ❤️
Åh, er dette jeg og håper på ❤ At barna får mye glede av hverandre og knytter nære og tette bånd :)

Dette blir mitt 3 barn og nå har jeg valgt å få to litt mer tette, så blir 21 mnd her også! Mellom første og andre var det ca 3 år!

Hvis alt går bra blir det 20 mnd mellom de to yngste her ❤ ser mange fordeler, men ser helt klart at det kan bli hektisk mellom de to første er det fem år. Ser helt klart fordeler med det også. Men denne gangen ønsket vi å gå to tette. Grugleder meg til en hektisk høst og vinter ;)

Blir 26 mnd mellom mine :) ikke så veldig tett. Har selv vokst opp med søsken i tett alder. Vi har alltid hatt og har mye glede og selskap av hverandre :) Det vil jeg også at mine barn skal få.

Har en jente på 3 år og venter nå i september. Jeg ønsker meg to tette med septemberbarnet og en eventuell baby etterpå :-)

Hvis alt går bra blir det 17 måneder imellom. :) Tenker også på denne samvittigheten, men gleder meg til å se søskenkjærligheten vokse. :)

Hvis alt går bra blir det 17 måneder imellom. :) Tenker også på denne samvittigheten, men gleder meg til å se søskenkjærligheten vokse. :)
Tenker at det blir herlig! :) Tror vi skal glemme litt den dårlige samvittigheten, selv om det er vanskelig :) Jeg selv er hvertfall utrolig glad for at foreldrene mine ga meg søsken! :)

Tenker at det blir herlig! :) Tror vi skal glemme litt den dårlige samvittigheten, selv om det er vanskelig :) Jeg selv er hvertfall utrolig glad for at foreldrene mine ga meg søsken! :)

Det er veldig sant. Jeg har en tvillingbror som jeg er utrolig takknemlig for og vi har fått like mye oppmerksomhet begge to. Så ja, dette må gå bra! :)

Det er veldig sant. Jeg har en tvillingbror som jeg er utrolig takknemlig for og vi har fått like mye oppmerksomhet begge to. Så ja, dette må gå bra! :)
Tror de små vil få mye glede av hverandre :) Skal du jobbe mellom permisjonene? :)

Tror de små vil få mye glede av hverandre :) Skal du jobbe mellom permisjonene? :)
Ja, jeg starter å jobbe om tre uker og pappaen har perm fram til april. Selv om jeg gruer meg litt til å starte på jobb med å fortelle at vi skal ha en til (hoho) så gleder jeg meg til å møte alle kollegaene mine og "pleie" relasjonene før jeg forsvinner igjen. :)

Er du i jobb nå eller?

Ja, jeg starter å jobbe om tre uker og pappaen har perm fram til april. Selv om jeg gruer meg litt til å starte på jobb med å fortelle at vi skal ha en til (hoho) så gleder jeg meg til å møte alle kollegaene mine og "pleie" relasjonene før jeg forsvinner igjen. :)

Er du i jobb nå eller?
Hehe, ser den! Blir sikkert godt å jobbe litt mellom "slagene" ;) Jeg skal være hjemme sammen med frøkna til august, da hadde vi tenkt at hun skulle begynne i barnehage, men vi er litt usikre nå som jeg skal være hjemme enda ett år :)

Back
Topp