To tette

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hei hei!

I dag var endelig testene såppas fine at jeg våger å flytte inn hit. Har sneket her inne i flere dager nå.

Har termin 27. mai. Har en 1-åring fra før. Jeg er veldig glad for å være gravid, men er spent på hvordan det blir med to tette. Noen som vil dele erfaringer?

Gleder meg til å skravle med dere fremover :D

Har ingen erfaring enda men minste snuppa mi er 6 mnd .. så vi får se hvordan det går.. gratulerer med positiv test ;)

Last edited:
Gratulerer kjære Mummmimamma. Dette var jo supergøy å lese. Og vi får dele termin gruppe igjen. Gratulerer kjempe masse og velkommen inn til oss.☺

Gratulerer :)

Gratulerer kjære Mummmimamma. Dette var jo supergøy å lese. Og vi får dele termin gruppe igjen. Gratulerer kjempe masse og velkommen inn til oss.☺
Ja, jeg tenkte på deg når jeg flyttet inn her. Det blir stas <3

Gratulerer :) Har 17 mnd mellom de to første, og to år og fem mnd mellom de to neste. Hvis en bare innstiller seg på at det et travelt, så går det bra :) Syns det var praktisk å ha alt utstyr tilgjengelig fra før :D

Gratulerer :) Har 17 mnd mellom de to første, og to år og fem mnd mellom de to neste. Hvis en bare innstiller seg på at det et travelt, så går det bra :) Syns det var praktisk å ha alt utstyr tilgjengelig fra før :D
Ja, det tror jeg på. Travelt. Men de må finne mye glede i hverandre. Og det er praktisk med alt utstyret som du sier. :)

Hei hei!

I dag var endelig testene såppas fine at jeg våger å flytte inn hit. Har sneket her inne i flere dager nå.

Har termin 27. mai. Har en 1-åring fra før. Jeg er veldig glad for å være gravid, men er spent på hvordan det blir med to tette. Noen som vil dele erfaringer?

Hei.Jeg har to tette fra før. 14.mnd i mellom de.det var en del jobb før minstemann fyllte ett år,men synes det er veldig mye positivt.slapp alt av søskensjalusi og de begynte tidlig å leke og ha virkelig glede av hverandre ;-) nå er de 3 og 4 år og vi er klare for en til :)

Ingen erfaring å dele, men er i samme situasjon som deg; ettåring i hus og termin mai 2016 ❤️ Kjempespennende!

Ingen erfaring å dele, men er i samme situasjon som deg; ettåring i hus og termin mai 2016 ❤️ Kjempespennende!
Dette blir nok både fint, spennende og krevende på en gang. Godt vi er flere i samme båt :)

Hei hei!

Samme her, termin 29mai, ei på 14mnd fra før - håper spiren sitter godt for det er to år mellom jeg alltid har ønsket meg :D

Samme her, termin 29mai, ei på 14mnd fra før - håper spiren sitter godt for det er to år mellom jeg alltid har ønsket meg :D
Artig! Vi satser på at alle spirene sitter! Gratulerer så mye :D

Back
Topp