To tette.

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Noen som har erfaring med tette barn i alder?

Last edited:
Har 11 måneder mellom nr1 og nr 2. Og fikk 3 barn på 2 år og 9 måneder. Så pause noen år, og så er det 12 måneder mellom nr4 og nr5. Og nr6 kommer snart så nå blir det 3 barn på 2 år og 2 måneder. Går veldig fint med tette barn :-)

Har 11 måneder mellom nr1 og nr 2. Og fikk 3 barn på 2 år og 9 måneder. Så pause noen år, og så er det 12 måneder mellom nr4 og nr5. Og nr6 kommer snart så nå blir det 3 barn på 2 år og 2 måneder. Går veldig fint med tette barn :-)
Så bra å høre:-)
Har en på 8mnd, også har jeg nå fått positiv test. Var ikke helt planlagt, skulle begynne å prøve når gutten vår er 1år. Men har ikke brukt prevensjon, så muligheten å bli gravid visste vi jo var der:-P
Det eneste jeg tenker på nå er at jeg er redd for at lillegutt skal få for lite oppmerksomhet når babyen kommer. Men skal gjøre alt jeg kan for at ikke det skal skje :-)
Var bare litt dum å googlet tette barn, å det kom opp så mye negativt.
Men tror og håper det skal gå bra:-)

Har 18 måneder mellom jentene mine og de er verdens beste venner! Er snart 7 og 5,5 år. Det var veldig slitsomt frem til minste var ca 2 år, men jeg synst det er vel verdt slitet nå ;)

Syns ikke du skal bekymre deg for å gi barnet lite oppmerksomhet. For det første så kommer den lille til å sove mye den første tiden. Jeg har 2 år mellom mine og begge to får massevis av oppmerksomhet. De leker godt sammen, og jeg er veldig glad for at jeg fikk de tett. Du må bare instille deg på at det vil bli litt tøft til tider, men det er verdt det og syns vi kom raskt i rutine fordi vi allerede hadde den rutinen ift når jeg gikk fra 0-1 barn. Gratulerer og lykke til.

Back
Topp