To tette!

Markk

Blir kjent med forumet
Hei.
Har to barn, en på litt over 10 mnd, og en på litt over 1 mnd. Heldigvis er pappaen hjemme 5 uker frem i tid, men lurer på om noen har erfaring med to så tette? Som kunne gitt meg litt råd?
Kom hjem fra sykehuset med minstemann som er prematur idag, og har allerede merket hvor stressende tid vi har foran oss. Håper noen har noe råd og komme med:)

Hei.
Har to barn, en på litt over 10 mnd, og en på litt over 1 mnd. Heldigvis er pappaen hjemme 5 uker frem i tid, men lurer på om noen har erfaring med to så tette? Som kunne gitt meg litt råd?
Kom hjem fra sykehuset med minstemann som er prematur idag, og har allerede merket hvor stressende tid vi har foran oss. Håper noen har noe råd og komme med:)
Ja mail meg på PM... 11,5 mnd mellom mine. :-)

Kjenner ei som har 3 på 12 mndr ;) Tvillingene kom når den eldste var 1 år.

Hadde mye hjelp av familie + at tanta til mannen var der som "husmorhjelp" liksom :) Dette er ca 17 år siden..
Var sikkert travelt, men gikk fint :)

Venninnen min har 11 måneder mellom sine. Jeg har 18 måneder mellom mine. Var veldig hektisk, men det gikk jo bra :) noen dager ville jeg bare legge meg ned å grine, men det gikk seg til på et vis. Hehe. I dag er de 5 og 6 år og er verdens beste venner! Angrer ikke et sekund. Verdt våkenetter og grå hår ;)

Back
Topp