Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det fleire som får to tette? Her blir det 14-15 mnd i mellom, og eg må innrømma at eg gruar meg litt til den første tida med mase våketid på natta osv
Jeg får ikke to tette nå. Men har to tette fra før
Har en gutt født apri 2010 og en jente født mars 2011. 11 mnder mellom de.
Det værste var svangerskapet, jeg slet med veldig lavt blodtrykk og svimte av flere ganger, hadde bekkenløsning og formen var ikke så bra. Og jeg var jo da i permisjon med lillemann. Lillemann begynte i barnehagen 2 uker etter 1års dagen sin da lillemor hadde kolikk. Og jeg var utslitt. Hun skreik fra ca 21 til 3 om natta, og det var absolutt ingenting som hjalp. På dagtid sov hun maks en halvtime om gangen. Det var tøft å skullle ha energi til en til baby da.
Men nå er det bedre nå er de sånn ca på samme stadiet og er derfor gode lekekompisser, fordet om de selvfølgelig krangler hvert 10. Minutt nesten. Men de er veldig glad i hverandre, og de tenker på
Hverandre hele tida. Hvis den ene er med bestemoren på butikken så passer han/hun på å kjøpe til den andre. Etc.
Dere er tøffe altså!
Jeg har ikke tette barn, 2 år og 8 mnd mellom hver. Men jeg og broren min er det 10mnd oss imellom vi har alltid vært så nære hverandre og bestevenner.
Det er 18 mnd. mellom mine, og innrømmer lett at det har vært vannvittig travelt. eldstemann var rolig og sov godt både dag og natt. Nr to var rake motsetningen med kolikk i tillegg. Men det positive er jo at de nå er bestevenner og alltid har hverandre. Men det er mye krangling også.