To tette?

Ja min beste vennine er også min søster og det er 11 år mellom oss.. He he! Synes og det er fint at storebror er bleiefri og skjønner mer hva vi sier til han, hadde ikke klart en til før tror jeg.
Storebror er superaktiv så deilig at han er litt mer selvstendig nå som det kommer en til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker igjen. Her blir det tre barn under 4 år :) (eldste er fire to mnd før nestemann kommer)

De har så mye til felles når de er så tette. Bare passe på at alle er individer og ikke forvente det samme av de. :)

De lærer å dele, vise omsorg og ta var på hverandre. De kan se og leke med samme ting.. Eneste ulempen er jo at det er MYE å henge fingrene i ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja etter mye prat fram og tebake her igår, så ble vi te slutt enige om at jeg skal bruke p-piller fram te Sebastian er 1 år, og så skal vi begynne og prøve på nestemann :) Siden vi ikke vet hvor lang tid det vil ta, så var vi enige om å starte prøvingen da :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det er ingen garanti at to tette barn blir gode venner. Bare så det er sagt.
Er du usikker ang prevensjon, er dette noe du kan ta opp med legen din også :)

Selv har jeg 3 barn på 2,5 år :)

Det er ingen garanti at to tette barn blir gode venner. Bare så det er sagt.
Er du usikker ang prevensjon, er dette noe du kan ta opp med legen din også :)

Selv har jeg 3 barn på 2,5 år :)

Det er sant! :) Men nå har vi funnet ut at det blir rundt 2 år mellom dem, så sant prøvingen vil være på vår side når den tid kommer :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her ble det 3år og 8måneder mellom mine to. For oss kunne det ikke vært mye tidligere enn 3år i allefall. Har sagt lenge at vi bare skal ha to, men nå lurer jeg på jeg med tiden vil ha den tredje :P Heldigvis er vi unge så vi har litt tid på å bestemme oss. Har blitt enig om at skal det bli flere så må det bli før den minste begynner på skolen :)

Har alltid tenkt 2 år i mellom, men usikker nå pga tyngden av dette svangerskapet. Ma'en er bekymret for hvordan dette vil gå med at hvis jeg blir like dårlig neste gang, så vil jeg ikke være i stand til å ta vare på vår lille tulla som vi har nå. Så vi får se når kroppen min er klar og hvordan vi klarer å løse dette problemet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har 13,5 mnd mellom mine to gutter. Minste blir 3 uker på søndag(hadde termin 7mai)
Synes nyfødt tiden går lekende lett. Storebror sover mye på dagen ennda og er ikke sjalu i det hele tatt.

Svangerskape(ne) t er derimot grusom, jeg er veldig plaget som gravid med bekken+kvalme så det var beintøft og deprimerende. Men tror ikke jeg hadde gjort det annerledes når jeg ser resultatet! :) nå har jeg fått mine to barn og er ferdig med å være gravid i en alder av 20.

Fødselen gikk "smertefritt" og raskt :) gode rier med gode pauser :) ute 10 min etter vannet var tatt og ikke så mye som et skrubbsår nedentil. Hadde det ikke vært pga bekkenet tror jeg at jeg kunnet springe maraton! Føler meg strålene! :)

PS. Foreldrepenger gir rett til foreldrepenger :) så det er bare å kjøre på :)

Uansett hvordan det blir så ordner det seg til slutt :) minstemann kom som en stor overraskelse og delte meninger, men det ordner seg allikevel :)

Back
Topp