Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må du gå tur? kan du ikke bare trille vognen fram og tilbake i gangen eller rett utenfor vinduet og se til 2åringen samtidig? sette på noe som intresserer på tv i mellomtiden f.eks.Mrs Lutz skrev:
ps ang å kun sove 30 min, det er som regel 30-40 min første søvnfase varer og i overgangen mellom søvnfasene er det lett å våkne opp. når det nærmer seg 30 minutter så gå ut til vognen og begynn å vugge forsiktig i 10 minutter. kanskje det er det som skal til for at han kommer over i søvnfase 2 og sove lenger? funket hver hvertfall.
MAsse flotte tips!!Ninen D skrev:
Så må jeg si ang det å vente 1,5 timer, da er han ikke "for" trett men passe, men i det siste har jeg merket at han sliter med å sovne da og...
Og TonjeJenta, du er supermamma for meg vet du, og du MÅ jo huske å si ifra når jeg skal endre på rutienen mine, haha, så nå skal han være våken 2-2,5 timer? *prøve det*
Det er jo deg jeg jobber meg etter... Så det er nok derfor da ja..
Trille inne, eller rett utenfor... Hadde det bare vært så vel. før kunne han fint sovne bare jeg dyttet litt på den, så var mannen hjemme en uke og gikk tur til HVER lur, og jaggu er ikke minimannen nå blitt sær på det og vil ha det sånn hver gang...
Så håper å finne en løsning som gjør at han lærer dette igjen..
Ferber og gråtekurer liker jeg ikke... Han må gjerne sutre litt, men jeg kal ikke la ham gråte alene...
Har nå kjøpt meg ergobaby bæresele, i håp om at den vil hjelpe... (mini vil jo og opp å titte når han ikke sover på tur, og blir sint i vognen...
Ja, han våkner på minuttet, MINUTTET!! Og prøvde i dag å gå ned etter 28 min, han begynte å rykke, jeg vugget litt, og han sovnet igjen, i 1 time til!!! WoW!
Har ikke svart før pga nettproblemer hjemme, men setter masse pris på alle tips...
Her skal jeg ha igjen en baby som sovner av seg selv i vognen... :-D
Og som ikke må ammes i søvn hver 2 time gjennom natten... (som også er tilfellet)
Sult: han spiser pupp, nekter smokk og flaske (har prøvd ALLE på markedet... faktisk...) Får nå i ham 2 halve grøtmåltider og litt fruktmos om han er i det rette humøret, men jeg forsøker HVER dag, for jeg vil ha i ham mat... (og jeg har nesten mistet melken) så forumdrer meg ikke at han er sulten stakars...
Hurra Hurra!! En liten forbedring at du klarte å forlenge søvnen hans med rugging. :-DTonjeJenta skrev:
Så deilig.
Og ang flaske og den matbiten.. så har jeg sagt ørti ggr at du skal dumpe han her hehehe :)