To tette og søskenvogn!

Vurdere og harrytur :) men tenkte prøve den på babyshop med frøkna mi først for å se om den e noe :)

Sent from my iPad using BV Forum
Har de den på babyshop? Har faktisk ikke sett den der, men da må jeg dra dit en dag :-)

Dette driver jeg å funderer veldig på og.. Gutten vår kommer til å være 22 mnd når bebisen kommer.. Vi har tfk nå, og er veldig fornøyde! Den passer perfekt der vi bor! Så lurer litt på den i søskenvogn også :) Men, problemet hos oss blir det at søskenvogna må konstant stå i bilen, fordi vi ikke har noe sted å ha den i huset.. Og hva i alle dager gjør jeg med den vogna når jeg kun skal ha med meg bebisen.. Trenger jo ikke å dra på den store vogna da!

Vi kjøpte jo akkurat ny vogn til snuppelura som blir ett år når hun får en broster, så litt nedtur å måtte bytte den ut siden jeg liker den så. Liker disse etagevognene fra phil&teds bl.a,, men de er jo for større barn. Får ikke noe dobbel vogn inn i heisen hjemme heller, og den blir for bred å ha på vognparkeringen, så buhu.

Har lyst på mountain buggy pluss one. Men min frøken er jo nesten tre år når baby Nr 2 kommer, så vet ikke om jeg "må" ha den. Kanskje jeg selger den vi har nå og kjøper den allikevel. Er jo superfin!

Vi kjøpte jo akkurat ny vogn til snuppelura som blir ett år når hun får en broster, så litt nedtur å måtte bytte den ut siden jeg liker den så. Liker disse etagevognene fra phil&teds bl.a,, men de er jo for større barn. Får ikke noe dobbel vogn inn i heisen hjemme heller, og den blir for bred å ha på vognparkeringen, så buhu.

Noen av phil&teds vognene kan brukes fra baby! :)

babyjente 27 Juli ♡

Sånn som dette :)

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1400103982629.jpg
    1400103982629.jpg
    48,9 KB · Visninger: 6
Back
Topp