Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, er den smal i forhold til andre? Men det betyr vel kanskje at den tar mindre plass i bilen også? Begynner å innse at jeg muligens må bytte bil ogJa.. Har sett litt på den samme, men den e visst veldig smal i sittedelen.. Eg har fått anbefalt bugabo donkey, men den e sjukt dyr då
babyjente 27 Juli ♡
Å, er den smal i forhold til andre? Men det betyr vel kanskje at den tar mindre plass i bilen også? Begynner å innse at jeg muligens må bytte bil og
Selges bugaboo på barnas hus og babyshop? Får ta en tur innom og titte litt.
Jepp, tar sikkert mindre plass, men jeg vil ha begge deler ved siden av hverandre og begge vendt mot megSett om Super Viking kan være en ide? Har en helt annen oppbygging enn double da, men tror den tar mindre plass. Ellers vet jeg svæær lite
Måtte Google den. Ser ut til at man bare får brukt sportsdelen vendt fremover. Jeg ville ha begge delene mot meg, evnt at de kan brukes begge veier.Jeg har kikket litt. Så på mountain buggy duet. Men min sønn blir 2 år 4 mnd'er etter baby er kommet, så jeg vet ikke hvor lenge og hvor aktuelt det er å bruke søskenvogn, så derfor tenker jeg bare kjøpe brukt og da kan man jo gjerne ikke velge å vrake men ta det første og beste
Ser litt koselig når delene er vendt mot hverandreHar kjøpt med en baby jogget city select, kan virkelig anbefale den til søsken.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Jepp. Denne liker jeg også godt. Har den vanlige city cross og er superfornøyd. Men selges den fremdeles? Har du sett den i noen butikker?Eg vurdere emmaljunga double city cross vil gjerne ha begge vendt mot meg
Sent from my iPad using BV Forum
Har kikket på den jeg og, men tror det er litt sånn at dersom man allerede har funnet et merke man liker godt, så holder man seg til det. Jeg har nemlig emmaljunga city cross, og nå føles alle andre vogner enn emmaljunga litt feil...Jeg skal ha bugaboo donkey
Jeg har bugaboo buffalo, og er super fornøyd med den
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jepp. Denne liker jeg også godt. Har den vanlige city cross og er superfornøyd. Men selges den fremdeles? Har du sett den i noen butikker?
Den selger de i alle fall til ca ti tusen svenske kr inkl litt utstyr på kattis babyshop i StrømstadEg vet ikkje vurderer emmaljunga double viking og
Sent from my iPad using BV Forum
Den selger de i alle fall til ca ti tusen svenske kr inkl litt utstyr på kattis babyshop i Strømstad
Har kun sett den på nett, så lurer på om jeg skulle tatt meg en liten harrytur til Sverige i løpet av sommeren