To tette - gravid og litt i sjokk

Gratulerer! Har ikke to tette, men vil bare skyte inn at det skjer mye utvikling på ettåringen din på de 8-9 mnd også. Vi har et barn på 19/20 mnd, og de siste månedene har språket eksplodert, snakker i setninger og gjør seg godt forstått, blitt flinkere til å leke, henter ting jeg ber om, prøver å kle litt på seg selv. Spiser fint med gaffel og skje. Så selv om barnet du har fra før nå er lite, så skjer det mye fremover

Gratulerer :) 22,5 mnd mellom mine. Vært mye glede og overgang fra 1 til 2 var lettere enn fra 0-1

Gratulerer! Har ikke to tette, men vil bare skyte inn at det skjer mye utvikling på ettåringen din på de 8-9 mnd også. Vi har et barn på 19/20 mnd, og de siste månedene har språket eksplodert, snakker i setninger og gjør seg godt forstått, blitt flinkere til å leke, henter ting jeg ber om, prøver å kle litt på seg selv. Spiser fint med gaffel og skje. Så selv om barnet du har fra før nå er lite, så skjer det mye fremover
Takk! Det er jeg sikkert på det gjør. Ser bare for meg hvor krevende det er med to så små som vil bli båret og trenger masse tid og oppmerksomhet. Men kjærlighet har vi plenty av så må bare satse på det holder!

15mnd mellom mine to gutter,som er sååå avhengige av hverandre,værdens beste venner og et helt unikt vennskap og brorskap :)

Gratulerer! Kanskje sjokket har lagt seg litt nå? :)
Her er det 20 mnd mellom nr2 og tvillinger.
Første året har gått over all forventning!! (twinsa er 1 år)
De har utrolig mye selskap og glede i hverandre :)

Det kommer til å gå fint! Litt kaos innimellom, men sånn er det :)

Back
Topp