To tette! Flere?

Tullemor85

Flørter med forumet
Jeg skal nå ha Nr 2 (hvis alt går bra)
Er det flere enn meg der ute? Eller noen med erfaringer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en liten på 16 mnd nå, så det blir ca 2 år mellom de, om alt går etter planen :)

Er veldig spent :P

Mine to første er det 14 1/2 mnd i mellom, supertravelt de første årene. Men har stor glede av hverandre i dag (5 og 6 år) lykke til!

Blir 4 1/2 år mellom om lille spire klorer seg fast :)

Det blir 2 år og 3 mnd mellom førstemann og bebis i magen. Helt perfekt ;)

Jenten min er 13 måneder nå. Da blir det rundt 21/22 måneders mellomrom om spiren sitter. Gruer meg litt til 2 barn i bleie go lite søvn, men det blir nok verdt det likevel:) Er veldig fornøyd med rundt 2 års alldersforskjell.

Det vil være nesten 3år forskjell mellom mine og håper at alt går bra :)
Syns nemlig at 3år er liksom grensen hvis dem skal leke sammen i framtiden.. Så nå var det på tide :D

Jeg har en prinsesse på 9 mnd, så her blir det også to tette. Blir supert for dem når de blir litt eldre :)

Jeg har 18 måneder mellom jentene mine :) knall tøft første 2 årene, så er det helt fantastisk etterpå!! Nå er mine 5 og 6,5 år. Blir 6 år mellom nr 2 og 3.

Heksa: da har vi det nesten likt, en gutt født i februar 08 og jente i april 09, og nr 3 i juli 2015 :-)

Blir forhåpentligvis ca. 2,5 år mellom sønnen og spiren i magen! :-)

Hvis alt går bra med mageskatten blir det 14 mnd mellom mine. Er veldig nervøs for hvordan dette skal gå. Har du noen tips? :)

Hehe, det går seg til, er vel det jeg kan si :) hadde gode rutiner på eldstemann før lillesøster ble født, og det var jeg veldig glad for :) det var absolutt travelt med to som krevde så mye siden de begge var så små. Men jeg var mye alene siden mannen jobber offshore.. Jeg angrer ikke 1 sekund for at vi fikk de så tett, det har SÅ stor glede av hverandre i dag (5 og 6 år) jeg og mannen kan fint ligge til 09.30 i helgene, ungene leker og finner seg frokost om de er sulten - kjempe deilig :-) lykke til, det kommer til å gå helt fint :)

Hehe, det går seg til, er vel det jeg kan si :) hadde gode rutiner på eldstemann før lillesøster ble født, og det var jeg veldig glad for :) det var absolutt travelt med to som krevde så mye siden de begge var så små. Men jeg var mye alene siden mannen jobber offshore.. Jeg angrer ikke 1 sekund for at vi fikk de så tett, det har SÅ stor glede av hverandre i dag (5 og 6 år) jeg og mannen kan fint ligge til 09.30 i helgene, ungene leker og finner seg frokost om de er sulten - kjempe deilig :-) lykke til, det kommer til å gå helt fint :)
Tusen takk for et fint svar :)
Rutine er nok den gyldne løsning, ja :)

22 mnd mellom mine to første! Usikker på om jeg ville valgt det igjen! Hehe! Men så glad for det nå! Nå er de 3 og snart 5! :-)

Blir 21 mnd mellom tvillingene mine og spiren i magen. :)

Det var 22 måneder mellom mine to første, synes det egentlig var helt perfekt. Kanskje litt slitsom i starten å ha to bleiebarn, men det har gått over all forventning! I dag er de snart 2 1/2 og 4 1/2 og har utrolig my glede av hverandre.

Back
Topp