To tette - bilstoler

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Hvilke bilstoler valgte dere til barn nr.2, etter babysetet? Det samme som førstemann har eller ulikt?

Er jo et stykke frem i tid, men greit å være forberedt [;)]

Vi har Multitech til storesøster, men lurer på å prøve et annet fremfor å kjøpe et til helt likt. Syns kanskje det var litt tungvindt å feste, så er det et sete like bra som Mutitech som er lettere å feste i bilen?

Takk for tips [:)]

vi kjøpte britax twe til størsta, også fikk minsta hennes besafe.. [:)] blir nok nytt på lillesøster etterhvert og.. Siden britaxen er litt lettere å flytte på [:)]

Jeg valgte Multitech fordi det er lett og feste[8D] Har Akta Craco cosmic comfort og det er noe herk å feste i hvertfall.

vi valgte besafe izi kid bakovervendt til begge to. Etter det har de fått maxicosi rodi (tror jeg det het) begge to.

besafe X1 til eldstemann, kjøpte bedafe X3 til minsten. veldig fornøyd!!!!!!lett å feste! (selv om mannen gjør det 80% av gangene, da slipper eg å bære det[8D])

Multitech til størsta, og besafe til minsta. [:)]

ORIGINAL: snuppah88

vi kjøpte britax twe til størsta, også fikk minsta hennes besafe.. [:)] blir nok nytt på lillesøster etterhvert og.. Siden britaxen er litt lettere å flytte på [:)]

Samme sete til minste også da? [:)]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg valgte Multitech fordi det er lett og feste[8D] Har Akta Craco cosmic comfort og det er noe herk å feste i hvertfall.

Hehe, det skal nevnes for mannen, for det er han som mener det [8D] Tenkte jeg skulle være litt grei å lete etter andre muligheter for hans skyld [8D]

kjøpte MT til største når hu var lita, har kjøpt twe siden det kakn brukes lenger. så da får minsta mt og størsta twe.

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

vi valgte besafe izi kid bakovervendt til begge to. Etter det har de fått maxicosi rodi (tror jeg det het) begge to.

Besafe ixi kid så jo veldig lett ut å feste [:D] Stemmer det? Men det går bare til 18 kg. og 4 år, eller? Syns det er så greit med Mutitechen, at den går til 25 kg.. [:)]

Hvor lenge sitter de i beltestol?

ORIGINAL: lykkeligmamman

besafe X1 til eldstemann, kjøpte bedafe X3 til minsten. veldig fornøyd!!!!!!lett å feste! (selv om mannen gjør det 80% av gangene, da slipper eg å bære det[8D])

Notert [:D]

ORIGINAL: Malleleo

kjøpte MT til største når hu var lita, har kjøpt twe siden det kakn brukes lenger. så da får minsta mt og størsta twe.

Sign, er det som er planen i hvert fall :)

ORIGINAL: rodstilk

Multitech til størsta, og besafe til minsta. [:)]

Høres smart ut [:D]

ORIGINAL: Malleleo

Kan TWE brukes lenger? Leser at begger går til 25 kg (ca 6 år)?

Har Maxi Cosi Mobi til begge to! Når lillebror skal over i større sete, blir det nok TWE på eldste!

Multitech til største og besafe izi combi til minste. [:)]

Back
Topp