To tenner og ruller rundt .....

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Poden fikk to tenner på dåpsdagen. Og for et par dager siden så begynte han jaggu å rulle rundt på magen....Å nå har han fått helt oppheng..Må passe på...Hvordan står det til med slike ting for deres pode?

Birk holder på og få hjørnetenner nå,(lille dracula)hehe...[8D][8D]
Og han har snudd seg fra rygg til mage et par ganger, men har ikke helt fått teken på det enda[:D]

Tror d e tenner på gang her og... Han tygg på d meste... Å handa hens e konstant i munnen.. Han ruller fra mage til rygg, men ikke den andre veien.. Prøver, men får d ikke helt til enda.. [;)]

Ruller rundt fra rygg til mage [:D] Ingen tenner..., men tygger på alt! [8D]

martine ruller ikke rund...men rulla fra rygg til mage istad...(tilfeldig) men garantert tenner på gang ja!!!1[:D]

her rulles det også rundt fra mage til rygg og nesten motsatt... tenner er det enda dårlig med, men ho slever som bare det og tygger på absolutt alt...

Celina ruller fra rygg til mage og mage til rygg..[:)] Plutselig ligger ho en meter lenger bort og gliser...[:D]
Dårlig med tenner, men håper for hennes skyld dem snart kommer... Har stoooort bitebehov ja, så er nok på vei.[;)]

Gabriel har ikke fått tenner, men de kommer vel med tid og stunder. Rulling forekommer, men tror det har vært litt på slump. Han har rulla både den ene og den andre veien (han er jo så rund[;)])

Her rulles det og har gjort det i en uke ca, hun prøver alt hun kan å krarabbe, trekkr bena godt opp undrer seg men får ikke med armene å hode, så blir hun illsint når hun ikke kommer seng noe av gåre, (jeg driver å sier til henne at hun er for liten[8D])hun åler seg bortover på ryggen da, spenner fra bena løfter rupa od og åler seg bortover.men tenner er det dårlig med gitt.... håper hun venter leeeenge med de jeg da[8D] tenker at det blir så mye styr med de[8|]

Ingen tenner enda. Kan godt vente litt med det, men samtidig sier de jo at det er verre jo eldre de blir... [8|] Men jeg er redd hun skal bite meg i puppen. [8D]
Hun ruller fra mage til rygg noen ganger. Håper hun ligger rolig så lenge som mulig!! [:D]

Back
Topp